Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد موضوعاتی مطرح شد از جمله در مورد برخی طرح های گردشگری بود که استاندار و بازرسی با هم اختلاف نظر داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوح عصر امروز نشست شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار در چند دستور کار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست یکی از موضوعات در خصوص طرح جامع گردشگری و مشکلات مربوط به این حوزه در استان بود که مدیرکل بازرسی استان لب به انتقاد گشود و گفت: بسیاری از زمین های کشاورزی استان به نام گردشگری تغییر کاربری داده شده و به نام گردشگری تسهیلاتی گرفته شده در حالی که تنها یک کپر در آن برپا شده و هیچ فضای گردشگری ایجاد نشده است.

وی گفت: این در حالی است که در برنامه توسعه باید در استان افزایش تولید داشته باشیم که با واگذاری زمین ها به نام گردشگری نه تنها افزایش تولیدی نخواهیم داشت بلکه زمین ها هم واگذار میشود و فضایی هم ایجاد نمی شود و مصداق آن هم مسافرانی هستند که به استان می آیند و جایگاهی برای استراحت ندارند.

در ادامه استاندار که گویی با این اظهار نظر مدیرکل بازرسی چندان موافق نبود اظهار کرد: اگر چنین کاری شده در گذشته بوده و مربوط به امروز نیست پس اگر بازرسی می خواست برخوردی کند باید در همان دوره که تخلف شده بود برخورد می کرد.

وی خطاب به مدیرکل بازرسی گفت: از شما می خواهم که چند طرحی را که ادعا می کنید تنها در حد یک کپر است به من نشان دهید.

در ادامه مدیرکل بازرسی استان گفت: حرف ما این است که چرا باید 20 میلیارد تومان به برخی بدهیم و کاری انجام نشود.

استاندار هم گفت: نباید کاری کنیم که مدیران قدرت کار کردن را نداشته باشند.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری بازرسی کهگیلویه و بویراحمد اختلاف نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر میعاد فر ظهر شنبه در حاشیه کلنگ زنی پایگاه‌های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج افزود: یک دستگاه آمبولانس آفرود در سال گذشته به کهگیلویه و بویراحمد تخصیص داده شد اما با توجه به کوهستانی بودن منطقه، کافی نیست.

وی بیان داشت: روند تکمیل طرح احداث ساختمان مرکزی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد، طبق گزارش‌های دریافت شده، پیشرفت خوبی دارد.

میعاد فر تصریح کرد: سهم استان‌ها در حوزه تأمین آمبولانس بر اساس شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود و تلاش می‌شود که در بین پایگاه‌های اورژانس استان‌ها توزیع مناسبی انجام شود.

کد خبر 6090112

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۵۰ میلیون تومان هزینه هر سورتی پرواز بالگرد اورژانس
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏