Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام ظهر امروز (۱۴ دی) در محل دفتر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام در این نشست، اظهار کرد: این ستاد نیز در راستای گسترش فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان برنامه‌هایی را در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«فیض‌الله رضایتی» تصریح کرد: شورای اقامه نماز استان در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان تشکیل خواهد شد و در این نشست نیز به بررسی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخته خواهد شد و همچنین در صورت هماهنگی، مراسم اختتامیه جشنواره رسانه و نماز نیز در این همین نشست برگزار خواهد شد.

 

وی باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مساجد محور برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شوند، یادآور شد: انقلاب اسلامی نشات گرفته از مساجد است و باید در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، محوریت مساجد تقویت شود.

 

رئیس ستاد اقامه نماز استان ایلام بابیان اینکه برنامه‌ها هرچه رنگ و بومی مسجدی به خود بگیرند قطعاً مشارکت مردمی هم بیشتر خواهد شد، افزود: هر چه مساجد تقویت شوند ما به اهدافی که در انقلاب اسلامی دنبال می‌شود، بیشتر نزدیک خواهیم شد.

 

رضایتی با تأکید بر پیوند و ارتباط برنامه‌های دهه فجر با نماز و فرهنگ نماز، یادآور شد: ستاد اقامه نماز استان با تمام توان و ظرفیت، در خدمت همه اعضای کارگروه مساجد در راستای برگزاری باشکوه آیین‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان خواهد بود.

 

مسئول قرارگاه امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان نیز برنامه‌هایی را مدنظر قرار داده که در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

 

«اکبر ملکی» بابیان اینکه متن و اصل برنامه‌های مساجد فرهنگی است، گفت: لازم است که در برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی، همه دستگاه‌های فرهنگی پای‌کار باشند، امروز دشمن‌روی مسائل فرهنگی جامعه کار می‌کند و مشکلات عدیده‌ای در سطح جامعه وجود دارد که باید امروز دغدغه‌های فرهنگی داشت.

وی با تأکید بر اینکه مسائل فرهنگی ازنظر مقام معظم رهبری بسیار مهم‌تر از مسائل اقتصادی است، افزود: این موضوع باید در رأس و اولویت کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد و لازم است که در حوزه امربه‌معروف و نهی از منکر نیز کارهای شایسته‌ای انجام شود.

 

ملکی در پایان خاطرنشان کرد: شورای امربه‌معروف و نهی از منکر امروز در حوزه کار تخصصی مربوط به حرفه‌ها و زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی واردشده است و به‌طور مثال فرهنگ‌سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست و عدم روشن کردن آتش در مراتع و جلوگیری از آتش سوزی جنگل‌ها یکی از نمونه‌های تخصصی امربه‌معروف و نهی از منکر است.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی نماز جمعه شهادت سردار قاسم سلیمانی شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی دهه فجر مسجد نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم

ایسنا/خراسان رضوی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر از ضرب و شتم یک جوان باغیرت کاشمری در دفاع از سه دختر نوجوان خبر داد و گفت: این جوان کاشمری که با ضربه چاقو مجروح شده در بیمارستان بستری است.

سید مصطفی قریشی یزدی در گفت و گو با ایسنا در خصوص این واقعه به ایسنا گفت: شب گذشته هفتم اردیبهشت‌ماه همزمان با شب سالگرد شهادت حمیدرضا الداغی شهید غیرت، یک جوان باغیرت کاشمری وقتی مشاهده می‌کند که راکبان یک موتور سیکلت برای سه دختر نوجوان که در حال عبور هستند ایجاد مزاحمت کرده‌اند در راستای وظیفه انسانی و نهی از منکر به این افراد تذکر لسانی می‌دهد.

وی با بیان اینکه راکبان موتور سیکلتی که برای این سه دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند حال خوشی هم نداشته‌اند، اظهار کرد: این جوان با غیرت به جهت وظیفه انسانی و نهی از منکر لسانی به آنها تذکر می‌دهد که دست از کارشان بردارند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر گفت: با توجه به اینکه حال این افراد مساعد نبود از موتور سیکت پیاده شده و پس از درگیری یک ضربه چاقو به وی وارد می‌کنند که در نهایت با چاقویی که به گردن این جوان وارد می‌شود وی را مجروح می‌کنند.

وی بیان کرد: بلافاصله این جوان توسط نیروهای مردمی به بیمارستان منتقل می‌شود و دو ضارب نیز توسط عوامل مردمی حاضر در صحنه دستگیر و تحویل عوامل گشت ۱۱۰ داده می‌شوند.

قریشی یزدی با بیان اینکه فرماندار شهرستان از همان لحظه اولیه گزارش حادثه دستورات لازم را به مسئولان حوزه بهداشت و درمان برای رسیدگی به وضعیت حال این جوان صادر کردند، خاطرنشان کرد: بلافاصله عمل جراحی انجام می‌شود و بحمدالله اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

وی با اعلام اینکه پرونده متهمین در حال انجام سیر مراحل قانونی است، ادامه داد: این جوان که در پی حمایت از سه دختر دچار حادثه شده یک شهروند عادی بوده و فقط در پی وظیفه انسانی خودش این اقدام را انجام داده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشمر تاکید کرد: ستاد حمایت از تمامی شهروندان که در مسیر تذکر لسانی و اهتمام به محیط پیرامونی خود دچار حادثه می‌شوند را وظیفه ذاتی خودش می‌داند و قطعاً با دستورات قاطع دادستان شهرستان با این برهم زنندگان امنیت عمومی جامعه برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، ریاست شبکه بهداشت و درمان در لحظات اولیه بر بالین بیمار حاضر و ضمن عیادت، از پدر و مادر ایشان به خاطر تربیت فرزندی با غیرت تشکر و قدردانی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم