Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: در هر زمینه‌ای که اقدامات براساس نقشه راه اجرا شده نتیجه مطلوب به دست آمده در غیر این صورت کارها با مشکل مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان سلطانیه با تاکید بر جنبه گردشگری سلطانیه، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط خاص این شهرستان باید طرح گردشگری ویژه ای برای آن درنظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کارکردهای منظومه‌های روستایی، تصریح کرد: پیمانکار این طرح تمام نظرات منطقی را اعمال کند و مسایل آن در شورای برنامه‌ریزی شهرستان به طور دقیق بررسی شود.
استاندار زنجان بیان کرد: هدف از طرح منظومه‌های روستایی تعیین نقشه راه بوده نه اینکه آن را در جلسات بشنویم و اقدامات دیگری انجام دهیم، در صورتی که مواردی از منظومه‌های روستایی قابل اجرا نیست باید با نظرات کارشناسان تطبیق یابد.
حقیقی با اشاره به طرح ویژه سلطانیه، ابراز کرد: طی جلسه‌ای هفته آینده دلایل برهم خوردن این طرح بررسی می شود.
وی با تقدیر از اقدامات سپاه و بسیج در حوزه سازندگی، بیان کرد: در آینده با تعاملات بیشتر با این ارگان ها از نقش آنها در سازندگی بیشتر بهره خواهیم برد.
استاندار زنجان با تاکید بر اینکه وعده‌های مسئولان به مردم باید قابل اجرا و عملی باشد، افزود: میزان عملیاتی شدن وعده‌هایی که در جلسات قبل به مردم داده ایم در جلسه هفته آینده بررسی‌ می‌شود.
وی تاکید کرد: فرماندار شهرستان زمینه دیدار با مردم سلطانیه را فراهم کند تا از نزدیک در جریان مسائل مربوط به آن‌ها باشیم.
حقیقی تصریح کرد: سعی کردیم مدیران کل، فرمانداران و مدیران شهرستان را برای بررسی‌ مشکلات شهرستان های مختلف گردهم آوریم تا نشان دهیم کار و فعالیت ما منحصر به مرکز استان نیست.
وی ابراز کرد: تاکنون با همراهی مدیران کل با هدف و نیت حل مشکل در ۱۴۰ روستا حضور یافتیم تا به دور از شعار برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.
استاندار زنجان اظهار داشت: به منظور بررسی و حل مشکلات چهار واحد صنعتی غیرفعال منطقه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقدامات استاندار زنجان نتیجه مطلوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند

اکبر قایمی رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست نقده گفت: هم اکنون تالاب‌های این شهرستان به جز تالاب یادگارلو به طور کامل آبگیری شده و از لحاظ پوشش گیاهی برای لانه‌سازی و زادآوری و امنیت موجود و تغذیه از وضعیت مناسبی برخوردار هستند.

وی افزود: امسال ۳ میلیون مترمکعب آب برای احیای تالاب طالقان رهاسازی شده و آبگیری تالاب‌های سولدوز، دورگه‌سنگی و گرده قیط و ممیند این شهرستان نیز در حال انجام است.

قایمی ابراز امیدواری کرد با توجه به شرایط این تالاب‌ها و احیای کامل آنها، شمار زیاد از پرندگان آبزی و کنارآبزی مهاجر و بومی امسال در تالاب‌های این شهرستان جوجه‌آوری کنند و در فصل پاییز نیز میزبان خوبی برای پرندگان مهاجر باشند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست نقده با بیان اینکه هم اکنون تالاب سولدوز هم به طور کامل آبگیری شده،  در ادامه گفت: آبگیری این تالاب با توجه به اینکه همجوار پارک ملی دریاچه ارومیه و در مسیر مهاجرت پرندگان قرار دارد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش‌وپرورش: مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت رقم خورد، اما...
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • ۱۷۶ پروژه عمرانی بزرگ مقیاس در زنجان اجرا شد
  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند