Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@07:27:14 GMT

لیست خریدهای کالدرون برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۷۹۳۰

طی روز‌های گذشته نام‌های زیادی برای حضور در  پرسپولیس  ردیف شدند و گفته شد اسامی این بازیکنان در لیست خرید گابریل کالدرون دیده می‌شود، اما این موضوع صحت ندارد.

اخبار ورزشی- طبق ادعای نزدیکان به باشگاه، سرمربی آرژانتینی سرخپوشان تنها به صورت شفاهی نام ۳ بازیکن را در آخرین جلسه با اعضای هیئت مدیره به زبان آورده و مثل تمام اخبار دیگر، نام هر ۳ نفر خیلی زود از جلسه خصوصی باشگاه به دست کانال‌های تلگرامی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا کالدرون تنها اسم دانیال اسماعیلی‌فر از ذوب‌آهن، شهریار مغانلو از پیکان و عیسی آل‌کثیر از صنعت نفت آبادان را به زبان آورده و سایر نام‌ها که به گوش می‌رسد، حقیقت ندارد. البته باشگاه به دنبال جذب بازیکنان خارجی هم هست و در این مورد توافقاتی با سرمربی تیم شده، ولی هنوز خبری از عقدقرارداد رسمی نیست.

نقل‌وانتقالات پرسپولیس همچنان معلق است، چون هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی با پرسپولیسی‌ها همکاری نمی‌کنند و از طرف دیگر، بازیکنان خارجی با شرط و شروط خاص و قیمت‌های سرسام‌آور حاضر به عقدقرارداد می‌شوند. نکته مهم‌تر اینکه گابریل کالدرون هم جواب تماس‌ها و ایمیل‌های مدیران باشگاه را نمی‌دهد و همه چیز را در حالت معلق رها کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کالدرون سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • ویدئوی دیدنی از تاثیر حجاب و پوشش روی مشتری های یک فروشنده خانم | از شماره تلفن خواستن برای خریدهای بعدی تا ...
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!