Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله عبدالله در تماس تلفنی با ظریف شهادت سردار سلیمانی را تسلیت گفت

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران و «عبدالله عبدالله» رئیس اجرایی دولت افغانستان دقایقی پیش در گفتگویی تلفنی در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه و مهمترین مسائل منطقه‌ای گفتگو و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله در این تماس تلفنی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را به وزیر امور خارجه و دولت و ملت ایران و خانواده ایشان تسلیت گفت.

وزرای خارجه چین و تاجیکستان نیز پیش از این در گفتگوهای تلفنی جداگانه با ظریف به رایزنی پرداختند. در این گفتگوها درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه تحولات پس از ترور شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بحث و تبادل نظر شد.

ظریف شب گذشته نیز با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد تلفنی گفتگو کرد. وزیر خارجه ایران در این گفتگو عواقب ترور سردار سلیمانی را متوجه رژیم تروریستی آمریکا خواند.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران شب گذشته در گفتگویی تلویزیونی درباره تماس‌های همتایانش در پی ترور شهید سلیمانی گفت: بعد از شنیدن خبر بسیار تلخ شهادت برادر عزیزم سهپبد سلیمانی تا قبل از اینکه در این برنامه حضور یابم در جلسه بودم. چند وزیر خارجه غربی و از منطقه درخواست تماس داشتند که من در جلسه بودم و فرصت نشد، انشاءالله فردا به تماس‌ها پاسخ خواهیم داد.

به گزارش فارس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به همراه «ابومهدی المهندس»، معاون الحشدالشعبی بامداد دیروز (جمعه) ۱۳ دی ماه در حمله آمریکا به نزدیکی فرودگاه بغداد به شهارت رسیدند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۷۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس

مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سرداران زاهدی، حاج رحیمی و همراهانشان که در کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسیدند، با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار فلاح زاده جانشین فرمانده نیروی قدس، سردار مسجدی معاون هماهنگ کننده نیروی قدس، سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج، سردار صبوری و جمع دیگری از فرماندهان و اقشار مردم حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081476 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • تحولات غزه و روابط دوجانبه محور رایزنی وزیران خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • سعید لیلاز: افشای فایل صوتی ظریف، عمدی بود
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل