Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های هنر اصفهان، آزاد خوراسگان و آزاد نجف آباد برای اعزام دانشجویان به تشییع پیکر شهید سلیمانی اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در اطلاعیه‌ای برای اعزام دانشجویان و دانشگاهیان به مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این اطلاعیه، دانشگاهیان علاقه‌مند به حضور در این مراسم، می‌توانند تا ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی اطلاعات ثبت نامی خود را به دفتر بسیج دانشجویی این داشنگاه اطلاع دهند.
همچنین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نجف آباد در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که به دلیل درخواست زیاد دانشجویان نسبت به تسهیل حمل و نقل برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در تهران، شرایط حمل و نقل فراهم شده است.
در ادامه این اطلاعیه آمده است که دانشجویانی که تمایل به حضور در مراسم تشییع پیکر شهید دارند، باید به مسئولان بسیج دانشجویی این دانشگاه اطلاع دهند. زمان حرکت دانشجویان این دانشگاه ساعت ۱۰ شب یکشنبه و زمان برگشت هم دوشنبه عصر اعلام شده است.
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان خوراسگان نیز در برای اعزام دانشجویان به مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی اعلام آمادگی کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اصفهان دانشگاه هنر اصفهان دانشگاه آزاد خوراسگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان با حضور غلامرضا خاکساری سپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حجت الاسلام رضا محمدی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حمید پورحسینی مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد؛ در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حسین زیادی، محمد حسین عزیزی به عنوان فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان معرفی شد.

کد خبر 6092430

دیگر خبرها

  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» شنبه تشییع می‌شود
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • پیکر مطهر شهید اصفهانی بعد از ۴۲ سال شناسایی شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان