Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:45:35 GMT

جشنواره زمستانی ایرانیان سال۹۸

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۸۴۱۴

جشنواره زمستانی ایرانیان سال۹۸

فروشگاه بزرگ ایرانیان در تهران، خیابان قزوین، بازار امامزاده حسن (ع)، نبش لقمان حکیم واقع شده و انواع پوشاک زنانه، مردانه، کودک و نوجوان، اکسسوری، لباس زیر، حوله و تن پوش و ... را در وسعتی بیش از ۷۰۰۰ متر مربع عرضه می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه بزرگ ایرانیان، این فروشگاه در طول سال جشنواره‌های فروش فوق‌العاده بهاری، تابستانی و زمستانی برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت پوشاک زمستانی، لوکس و برندبودن برخی از آن‌ها ، جنس و پارچه به کاررفته در آن، باعث می‌شود خرید این کالاها در جشنواره زمستانی  مقرون‌به‌صرفه باشد. جشنواره زمستانی فروشگاه ایرانیان درسال ۱۳۹۸، از روز سه‌شنبه ۱۰ دی شروع و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.

این فروشگاه در روزهای ۸ و ۹ دی ماه به دلیل آماده شدن برای فروش فوق‌العاده زمستانی تعطیل می‌باشد.

اولین روز جشنواره زمستانی، یک روز پرهیجان

ازجمله دلایلی که خرید در اولین روز جشنواره زمستانی (‌روز افتتاحیه‌) هیجان‌انگیز می‌کند، عبارتند از: اهدای کارت‌های هدیه به خرید اولی‌ها، افتتاح جشنواره با قدم پر برکت کودکان و فضای پر از نشاط فروشگاه و ....

جوایز ویژه پایان جشنواره زمستانی

در پایان جشنواره جهت تقدیر و تشکر از مشتریان، مراسمی شاد و مفرح با حضور هنرمندان محبوب سینما و تلویزیون، بازیکنان و قهرمانان ورزشی برگزار می‌شود وجوایزی مانند ده‌ها کارت خرید از فروشگاه، بلیط سفر به مشهد مقدس و یک جایزه ویژه به برنده خوش‌شانس اهدا می‌شود.

باشگاه مشتریان فروشگاه ایرانیان

فروشگاه‌های بزرگ، برای جلب رضایت مشتریان، تعامل بیشتر با آنان، اطلاع‌رسانی، نظرسنجی و … از واحدی به نام”باشگاه مشتریان” استفاده می‌کنند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان با داشتن سیستم CRM قوی “تعامل برد-برد” بین فروشگاه و مشتری ایجاد کرده و باعث افزایش رضایت و وفاداری مشتریان می‌شود.

دو پیشنهاد شگفت‌انگیز فروشگاه ایرانیان

گرفتن تخفیفی دیگر علاوه بر تخفیف فروش فوق‌العاده زمستانی، خوش آیند است.

اولین پیشنهاد شگفت‌انگیز فروشگاه ایرانیان، عضویت در باشگاه مشتریان و استفاده از تخفیفات آن در روز تولد، سالگرد ازدواج و آخرین دوشنبه هر ماه ( دوشنبه بازار ) است.

دومین پیشنهاد از طریق واحد حواله، برای پرسنل سازمان‌ها و ادارات مختلف است تا علاوه بر تخفیفات اشاره شده کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خرید کنند. این مزایا مختص فصل به خصوصی نبوده و پرسنل سازمان‌ها می‌توانند جهت تهیه پوشاک مورد نیاز خود طی سال، با همراه داشتن برگه حواله به فروشگاه بزرگ ایرانیان مراجعه کنند.

خدمات پس از فروش

گاهی بنا به دلایل مختلف مانند: عجله در خرید، خستگی و ایراد دار بودن کالا، جنس خریداری شده نیاز به تعویض دارد. این کالاها با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان فروشگاه، تا ۴۸ ساعت پس از خرید با ارائه فاکتور، قابل تعویض می ‌باشند. البته کالاهایی که ضرورت رعایت بهداشت در آنها وجود دارد قابل تعویض نمی‌باشد. مانند لباس زیر – لوازم برقی تست شده و کالاهایی که هنگام فروش تعویضی نبودن آن ها، اعلام شده باشد.

تماس با فروشگاه بزرگ ایرانیان

راه‌های ارتباطی و دسترسی به فروشگاه بزرگ ایرانیان آسان است، مجموعه ایرانیان در منطقه‌ای خارج از محدوده ترافیک و طرح زوج و فرد قراردارد. تعدد پارکینگ‌ها و دسترسی با مترو و بی‌آرتی و تاکسی‌های اینترنتی، سهولت در آمد و شد برای خانواده‌ها ایجاد کرده است .

کافی است در موتورهای جستجو ، تایپ کنید . ” فروشگاه بزرگ ایرانیان تهران”

امید است تمامی این خدمات، رضایت مشتریان فروشگاه ایرانیان را جلب کند.

شبکه‌های اجتماعی فروشگاه بزرگ ایرانیان جهت اطلاع‌رسانی و ارتباط بیشتر:

تلگرام: IRANISC@           اینستاگرام: IRANIANSC۱      سایت : WWW.IRANIANSC.IR

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فروشگاه بزرگ ایرانیان جشنواره زمستانی جوایز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟

شاید خواندن این مطلب برایتان اندکی عجیب و باورنکردنی باشد ولی قضیه از این قرار است که یک شرکت اجاره خودروی بدون راننده که به تازگی چنین خدماتی را در کشور عزیزمان راه اندازی کرده، به‌قدری توسط مشتریان اذیت شده که تصمیم گرفته، هرکس بتواند بطور عادی و بدون ایجاد مشکل رانندگی کند را تشویق نموده و نصف مبلغ اجاره خودرو را به مشتری پس دهد.

شرایطی هم که اعلام کرده قدری جای تأمل و تأسف دارد. این شرایط شامل رانندگی کردن با خودرو با سرعت قانونی، آسیب نرساندن به ظاهر و داخل خودرو و موارد دیگری شبیه به اینهاست.

راستی چرا باید کسانی را که بجای خروج سرمایه ها در کشورمان سرمایه‌گذاری می‌کنند با چنین وضعیتی اذیت و آزار ببینند؟

اگر باور نمی‌کنید بهتر است به سایت شرکت اجاره دهنده خودروی بدون راننده Navaran.com یک سر بزنید تا خودتان مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • امیر نظام گروسی یک شخصیت بزرگ ملی است
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • ویدیو/ جریمه ۲۰۰ میلیون دلاری اپراتورهای تلفن همراه متخلف در آمریکا