Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@00:10:21 GMT

علت تیراندازی شبانه در غرب تهران چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۸۵۶۹

علت تیراندازی شبانه در غرب تهران چه بود؟

حوادث رکنا: سارق خودروهای غرب تهران در تعقیب و گریز پلیسی با شلیک هوایی ماموران زمینگیر شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " علیرضا عجمی" فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت ، با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی واحدهای گشت انتظامی یگان امداد، سارق خودروهای غرب تهران به همراه خودروی سرقتی دستگیر شد، گفت: ماموران گشت انتظامی یگان امداد در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه یادگار بودند که به رفتار راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: تیم گشت انتطامی یگان امداد برای بررسی موضوع، پلاک انتظامی خودرو را استعلام که پس از استعلام از مرکز پیام مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و در چند روز گذشته سرقت شده است.

عجمی افزود: مامورین بلافاصله دستور توقف داده ، ولی سارق خودرو بی اعتنایی به دستور پلیس از محل متواری شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز شد، ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز، سارق همچنان به فرار خود ادامه که ماموران یک تیر هوائی شلیک و واحد گشت انتظامی موفق به زمین گیر کردن سارق شدند.

فرمانده قرارگاه غرب گشت انتظامی یگان امداد پایتخت تصریح کرد: با دستگیری راننده خودرو، متهم در همان بازجوئی اولیه به چند فقره سرقت اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهم برای تکمیل پرونده به همراه خودروی کشف شده در اختیار کلانتری محل قرار گرفت.

سرهنگ عجمی از مردم درخواست کرد: با رعایت نکات ایمنی و مجهز کردن وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی، پلیس را در ارتقاء امنیت و پیشگیری از جرایمی همچون سرقت یاری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه شهادت سردار سلیمانی حوادث سرقت فرار اخبار حوادث پلیس ماموران سارق غرب تهران سارق جوان شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت فیلم بغداد عکس تلگرام شهید آمریکایی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 سارقی که با قیچی آرایشی زنانه در کمتر از ۱۰ ثانیه خودروهای خارجی را به سرقت می‌کرد، در گفت و گویی از جزئیات این سرقت‌ها گفت و برای مقابله به ایران سرقت‌ها به مردم یک توصیه کرد: «خودرو نخرید!» اظهارات سریع‌ترین سارق خودروی ایران را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • حرف‌های سریع‌ترین سارق خودرو ایران
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند