Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@10:29:09 GMT

این دزد تهرانی خیلی سحرخیز بود + عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۸۶۰۲

این دزد تهرانی خیلی سحرخیز بود + عکس

حوادث رکنا: سارق سحرخیز با شناسایی سوژه هایش که برای ورزش صبحگاهی در پارک ها بودند دست به سرقت لوازم داخل خودروی آنها می زد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ کارآگاه "مرتضی نثاری" رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت :چندی قبل زنی با مراجعه به کلانتری 126تهرانپارس شکایتی مبنی بر سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو مطرح که پس از ثبت شکایت اولیه، پرونده به پایگاه چهارم ارجاع و به منظور رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان این یگان قرار گرفت، وی اظهار داشت : متهم در اظهارات خود بیان داشت خودروام را در محدوده بوستان پلیس پارک کردم که پس از بازگشت مشاهده کردم که لوازم و محتویات داخل خودروام به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود : پس از ثبت اظهارات شاکیه کارآگاهان اقدام با بررسی میدانی محل سرقت و مشاهده و پایش تصاویر دوربین های مداربسته محل سرقت از جهات و زوایای مختلف در یکی از فیلم ها تصویری از سارق را به دست آورده و از این طریق موفق به شناسایی متهم که جوانی 30ساله به نام فرزین و ازسابقه داران بنام در زمینه سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو وتحت تعقیب اداره 20 پلیس آگاهی وسایر مراجع قضائی وانتظامی شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی اذعان داشت : بدین ترتیب پرونده وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم قرار گرفت و سرانجام متهم در یکی از پاتوق هایش واقع در خاک سفید شناسایی و دریک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پایگاه چهارم آگاهی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه نثاری با اشاره به اینکه متهم ابتدا منکر هرگونه سرقتی شده لیکن با تحقیقات پلیسی و ارائه شواهد وقرائن موجود ، چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و لب به اعتراف گشود ، گفت : متهم به تعداد 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ارزش 50میلیون تومان اعتراف کرد.

وی گفت: متهم با شناسایی اشخاصی که در اوایل صبح برای ورزش به پارک پلیس مراجعه می کردند، در یک فرصت مناسب لوازم و محتویات داخل خودروی آنها را سرقت و اموال مسروقه را به شخصی با هویت مشخص می فروخته است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی عنوان اشت:مالخر اموال مسروقه نیز دستگیر وپس از شناسایی شکات هر دومتهم با دستور بازپرس شعبه 4دادسرای ناحیه15 تهران روانه زندان شدند .

منبع: رکنا

کلیدواژه: بنزین دلار یارانه شهادت سردار سلیمانی حوادث سرقت ورزش زندان اخبار حوادث سرقت عکس ورزش شناسایی دستگیر شد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت فیلم بغداد عکس تلگرام شهید آمریکایی فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی نظریه صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان دیر، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار، کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری شیوه و شگردهای پلیسی، یک نفر سارق را با هویت معلوم شناسایی و در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دیر با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام شده به ۸ فقره سرقت کابل مخابراتی اعتراف داشت، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

کد خبر 6090784

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • هشدار؛ متروسواران تهرانی حتما بخوانند!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت