Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی شبکه چهار سیما به مناسبت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه زنده تلویزیونی «رودررو» را در 6 قسمت روی آنتن می‌برد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی شبکه چهار سیما، گروه سیاسی شبکه چهار سیما به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه «رو در رو» را بصورت زنده هر روز ساعت ۱۹ روی آنتن می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخش این ویژه برنامه از روز جمعه آغاز شده است و تا روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز شنبه، ۱۴ دی ماه میهمان برنامه «رو در رو» با موضوع « سردار مقاومت، سرباز ولایت» می شود. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار است در این گفتگوی زنده به ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بپردازد.

برنامه گفتگو محور «رودررو» به تهیه کنندگی شهریار افشاری پور و اجرای دکتر مراد عنادی، با حضور کارشناسان هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 19 در قالب یک گفتگوی زنده تلویزیونی، به بررسی مهمترین موضوعات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور و جهان می پردازد، که در پی اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی،در قالب یک ویژه برنامه 6 قسمتی هر شب روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

«سردار دل‌ها» عنوان یک مستند ترکیبی است که گروه سیاسی شبکه چهار سیما ویژه شهادت حاج قاسم سلیمانی تهیه و تولید کرده است.

این مستند که امشب (14 دی ماه) ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما پخش می شود به زندگی نامه ی سردار شهید سلیمانی از تولید تا شهادت و سیر مبارزاتی ایشان از دوران دفاع مقدس تا پایان داعش می پردازد.

در این مستند با سردار سید یوسف مولایی از همرزمان سردار شهید سلیمانی و دکتر ایرج فرخنده پور کارشناس مسائل سیاسی گفتگو شده است.

 فیلم مستند «تاکسی به مقصد تاریکی» به کارگردانی الکس گیبنی در دو قسمت 14 و 15 دی ماه به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما پخش می شود.

در این فیلم مستند الکس گیبنی به افشای جزییات رفتار وحشیانه و غیرقانونی نیروهای آمریکایی با زندانیان افغانی و عراقی در زندانهای بگرام در افغانستان، زندان ابو غریب در عراق و زندان گوانتانامو و نیز فساد و بی رحمی سیاستمداران آمریکایی  می‌پردازد.

مستند «تاکسی به مقصد تاریکی» برندة جایزة اسکار بهترین فیلم مستند در سال 2008 و تحسین‌شدة جشنواره ‌های معتبر بین‌المللی است.

گفتنی است برنامه صبحگاهی شبکه چهار سیما با عنوان «طلوع» به مدت سه روز به صورت ویژه‌برنامه به شهادت سردار شهید سلیمانی می‌پردازد.

در این برنامه با اجرای محمدرضا مقدسیان، به بازتاب خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در صفحات اجتماعی فعالان حوزه های کسب و کار های نوپا پرداخته می شود و همچنین با حضور کارشناسان روحیه و مدیریت سردار شهید بازگو می شود.

برنامه «طلوع» به تهیه کنندگی علی خسروی محصول گروه دانش شبکه چهار سیما است و در قالب ویژه‌برنامه تا روز دوشنبه از ساعت 9 تا 10:30 به صورت زنده روی آنتن می‌رود و از روز سه شنبه پخش آن در مدت زمان 60 دقیقه به روال قبل باز می‌گردد.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: سردار قاسم سلیمانی شبکه چهار سیما سپهبد شهید قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم

صدا و سیما به پخش صوت شبکه بی بی سی در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو واکنش نشان داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است. این بخش با عناوین یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی شروع شده بوده و این نوع شروع برای عده ای از مخاطبان این شبهه را به وجود آورده که شبکه خبر دو هک شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم