Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- جهانبخش گلش به چلسی را به گل تاریخی وین رونی به منچسترسیتی تشبیه کرد.
به گزارش آریا به نقل از تلگراف، برایتون امروز در مسابقات FA کاپ انگلیس به مصاف شفیلدونزدی می رود. احتمالا علیرضا جهانبخش در این مسابقه نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد و او امیدوار است در سومین بازی پیاپی خود برای تیمش گلزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ایرانی با مبلغ 17 میلیون پوند که او را به گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کرد، به برایتون آمد. به رغم ثبت 21 گل در فصل 18-2017 در لیگ هلند، جهانبخش برای اینکه اولین گلش برای برایتون را به ثمر برساند، 27 بازی یا 18 ماه صبر کرد. روز شنبه او این رکورد گل نزدن خود را برابر بورنموث شکست. 5 روز بعد او با یک ضربه نمایشی و برگردان، دروازه چلسی را باز کرد. گلی که به گل آکروباتیک وین رونی، اسطوره منچستریونایتد در بازی با منچسترسیتی شباهت داشت. جهانبخش پس از 2 گلی که به ثمر رساند احساساتی شد و هم بازیانش او را در آغوش گرفتند. اما او دیگر نمی خواهد وقتی که او گل می زند، سایرین متعجب شوند.
امیدوارم، قول نمی دهم اما امیدوارم این اتفاق بعد از گلزنی ام نیفتد.
اشک هایی که جهانبخش می ریزد به نظر نشان از آن دارد که او از تاریکی رها شده است.
برای مدتی خودم را گم کرده بودم.
تا سال 2013 که علیرضا راهی نایمخن شد، او در ایران زندگی می کرد، سال ها پس از آن او راهی لیگ برتر شد و هم وطن هایش انتظار داشتند تا او پرچم کشورشان را در این لیگ بالا ببرد. اما با اخراج کریس هاتن در پایان فصل، ناامیدی سراریز شد.
افرادی نزدیک من همیشه انرژی مثبت به من می رساندند و می گفتند صبور باش، شانس به تو رو خواهد کرد و به همان اندازه که می‌ خواهی خوب خواهی بود. اما صادقانه می گویم، مردم در کشور من از اینکه در ترکیب تیم نبودم، خوشحال نبودند ولی الان می‌بینم که نظرات مثبت زیادی وجود دارد و مخالفان نیز نظراتی متفاوت با قبل دارند.
گراهام پاتر هم گفته بود که جهانبخش در ابتدا اعتماد به نفس پایینی داشت اما با مرور زمان شرایط عوض شد و او توانست خود را پیدا کند.
علت اینکه من اینجا نشسته ام همین است.
جهانبخش در پایان در مورد شباهت گلش به وین رونی گفت:
هزاران بار آن گل وین رونی را دیده ام. گل فوق العاده ای بود. شکل ضربه من در آن صحنه به ضربه رونی شباهت زیادی داشت ولی با آن گل زاویه متفاوت و شکل متفاوتی داشت. در آن صحنه به این فکر می‌ کردم که توپ را محکم بزنم ولی توپ پشت سر من افتاد. تنها راهی که برایم وجود داشت این بود که ضربه آکروباتیک بزنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهانبخش وین رونی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!

گفته می‌شود «اشلوت» سرمربی جدید لیورپول شد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در پی اعلام جدایی یورگن کلوپ از آنفیلد در پایان فصل جاری و بعداز ۱۰سال کار، لیورپول سرمربی بعدی خود را معرفی کرده است.

فابریتزیو رومانو خبر داد: آرنه اشلوت سرمربی جدید لیورپول خواهد بود و جایگزین یورگن کلوپ در پایان فصل می‌شود. قرارداد بین فاینورد و لیورپول برای انتقال این مربی هلندی به آنفیلد امضا شده است.

اشلوت ، علیرضا جهانبخش را در بخش عمده فصل جاری نیمکت نشین کرد اما نتایج درخشانی کسب کرده است و هفته قبل در جام حذفی هلند هم قهرمان شد.

دیگر خبرها

  • مالیات بر سوداگری، صیاد دلالان نه مردم عادی
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • ۶۹/۲ درصد مردم ایران تلویزیون تماشا می‌کنند
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس