Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در پی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، معاون حشد الشعبی عراق، ابوالحسن نائینی رئیس دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولان و اساتید دانشگاه با سردار شاهرخی، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که ظهر شنبه در محل سپاه قزوین برگزار شد ابوالحسن نائینی اظهار داشت: شهید سلیمانی شخصیتی بی بدیل و تأثیرگذار در جبهه مقاومت بود و خدمات آن شهید از یادها محو نخواهد شد.

وی ضمن بیان فضائل و خصوصیات فردی و اجتماعی و تجلیل از نقش شهید سلیمانی در جبهه مقاومت، ترور ایشان را نشانه‌ای از عجز و ناتوانی آمریکا در منطقه دانست.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی تصریح کرد: همه رسالت داریم حافظ خون‌های پاک و به ناحق ریخته شده سپهبد قاسم سلیمانی و یاران شهیدش باشیم و با ادامه راه آن‌ها برای اعتلای اسلام تلاش کنیم.

در این دیدار سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان قزوین اظهار داشت: آنچه داریم مرهون خون شهداست و با صیانت از این ارزشها قادریم در ادامه مسیر هم از چالش‌ها عبور کنیم.

سردار شاهرخی تصریح کرد: شهید سلیمانی یک شخصیت بین المللی بود که در نابودی داعش که زاییده آمریکا بود نقش کلیدی داشت و مردم مظلوم منطقه قدردان خدمات شهید هستند.
 

کد خبر 4816428

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام خمینی قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی ایلام قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز بیرجند آلودگی هوا مشهد گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان

شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی یکی از مبلغان و علمای برجسته در جهاد تبیین که خدمات بسیاری در سنگر‌های مختلف ارائه کرد.

امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، استاد حوزه و دانشگاه، عضویت در هیأت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیأت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان، عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهارونماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان از مسئولیت‌ها و خدمات ارزشمند شهید آیت الله شیخ عباسعلی سلیمانی در دوران زندگی ۷۶ ساله اش بود.

آیت الله سلیمانی روز چهارشنبه ششم اردیبهشت ۱۴۰۲ در بابلسر به شهادت رسید.

روایت زینب دیوارگر از شهید آیت الله سلیمانی در نخستین سالگر شهادت این مجاهد انقلابی؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • کار بزرگ شهید شفیع زاده در توپخانه سپاه
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟