Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@22:54:07 GMT

برخورد قهری با دستفروشان ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۶۹۶۴۸

برخورد قهری با دستفروشان ممنوع

سمنان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: برخورد قهری با دست فروشان از سوی شهرداری‌ها مجاز نیست و عوامل این نهاد در این زمینه مراقب باشند.

به گزارش قدس آنلاین؛ منوچهر فخری روز شنبه در نشست شورای ترافیک استان سمنان ابراز داشت: دستفروشی در شهرها امروز به پدیده ای تبدیل شده است که باید به آن توجه داشت و شهرداری ها به هیچ عنوان اجازه برخورد قهری با افراد دستفروش را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دست فروشان جزو شهروندان به شمار می‌‎روند و شهرداری‌ها ملزم به ارائه خدمات به این قشر از جامعه هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: برخورد قهری با دست فروشان پسندیده نیست و بدون شک ساماندهی وضعیت این افراد، تقویت، پویاسازی و روان سازی اقتصاد را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ساماندهی وضعیت دستفروشان باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، اضافه کرد:  حذف یک دست فروش و از بین بردن راه امرار معاش آن، زمینه‌ساز انحراف مسیر زندگی این فرد و تبدیل آن به یک فرد نامطلوب از لحاظ رفتارهای اجتماعی برای جامعه خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان سمنان دستفروشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند

شهردار شیراز گفت: شورای اسلامی و شهرداری شیراز همواره به حوزه فرهنگ و ورزش در کنار پیشرفت‌های عمرانی توجه ویژه‌ای دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمد حسن اسدی امروز_ جمعه چهاردهم اردیبهشت_ در نخستین پیاده‌روی خانوادگی سال جدید که در بزرگراه آیت الله حائری شیرازی با حضور جمعی از مسئولان و استقبال پرشور شهروندان شیرازی با همراهی اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه با همت شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز به مناسبت هفته شیراز تدارک دیده شده است.

وی ضمن قدردانی از سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، صدا و سیمای مرکز فارس، شبکه سه سیما، پلیس راهور، نیروی انتظامی و بسیج در راستای برگزاری این برنامه سلامت محور افزود: از همه مردم ایران دعوت می‌کنم در اردیبهشت بهشتی به شیراز سفر کنند.

شهردار شیراز با اشاره به قهرمانان و مقام‌آوران دیار فارس در رشته‌های مختلف ورزشی تصریح کرد: امروز قدردان همه ورزشکاران، تیم فجر شهید سپاسی و سایر قهرمانان شیرازی هستیم که برای شهر و دیار ما افتخار می‌آفرینند و شورای اسلامی و شهرداری شیراز همواره به حوزه فرهنگ و ورزش در کنار پیشرفت‌های عمرانی توجه ویژه دارند.

اسدی با اشاره به برگزاری برنامه پیاده روی خانوادگی در بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی، خاطرنشان کرد: امروز این برنامه در بزرگراه جدیدالاحداث آیت الله حائری شیرازی که در دهه فجر افتتاح شد، برگزار می‌شود و در این منطقه یک پارک سه هزار هکتاری در حال اجراست که از مسیر دوچرخه سواری به طول بیش از ۲۵ کیلومتر برخوردار است و به ارتفاعات مشرف به شهرک سعدی منتهی می‌شود. همچنین در حال حاضر چهار بزرگراه همزمان در شیراز در حال اجراست.

وی ادامه داد: بخش اول بزرگراه آیت‌الله حائری شیرازی به طول هشت کیلومتر در دهه فجر به بهره‌برداری رسید و بخش دوم آنکه محور شمالی است در ماه‌های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار شیراز همچنین تصریح کرد: شیراز به عنوان شهر توریستی باید زیرساخت‌های خوبی داشته باشد و بر همین اساس پارک آبی شیراز در بزرگراه حسینی الهاشمی در حال احداث است و باغ پرندگان، آکواریوم بزرگ شیراز، شهربازی بزرگ شیراز و تله‌کابین به عنوان این زیرساخت‌های کم نظیر در شهر شیراز ایجاد می‌شوند.

شیراز شناسنامه ایران است

سید ابراهیم حسینی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم با تبریک و گرامیداشت روز شیراز اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری اولین پیاده‌روی خانوادگی در سال ۱۴۰۳ هستیم که جمعیت بی نظیری در آن شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی همتای کلان شهر شیراز افزود: شیراز شناسنامه ایران است و باید با تأمین زیرساخت‌ها و پیشرفت این کلان شهر در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی زمینه رشد هرچه بیشتر آن را فراهم سازیم.

ورزش همگانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است.

رحیم خداجو، مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز با تقدیر از شورا و شهرداری شیراز برای برگزاری این برنامه ورزش خانوادگی، اظهار کرد: این برنامه به واقع یک کار بزرگ است و باید شاهد برگزاری بیشتر این برنامه‌ها در استان فارس که دارای ظرفیت ورزشی بالایی است، باشیم.

وی اضافه کرد: با مشارکت خوب مردم شیراز می‌توانیم شاهد اقدامات خوبی در ورزش همگانی باشیم که منجر به ارتقای سلامت خانواده می‌گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس، تاکید کرد: حوزه ورزش همگانی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و نشاط جامعه مؤثر است.

ضربان شیراز ورزشی می‌تپد

مصطفی کیانی رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر شیراز هم در این مراسم با تبریک روز شیراز ابراز امیدواری کرد: شیراز همواره بهتر از دیروز باشد.

وی با گرامیداشت بزرگان حوزه ورزش شیراز ادامه داد: امروز برای سلامتی استاد غلام پیروانی به عنوان پیشکسوت فوتبال دعا می‌کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر در ادامه تصریح کرد: به همت شورا و شهرداری شیراز، ضربان کلان شهر شیراز طی چند سال اخیر ورزشی می‌تپد.

به گزارش ایمنا، در این مراسم جوایز ارزنده همچون کمک هزینه خرید خودرو به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به یک نفر و بیش از ۲۲۰ جایزه ۵۰ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این مراسم اهدا شد.

کد خبر 750288

دیگر خبرها

  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • شورای اسلامی و شهرداری شیراز به فرهنگ و ورزش توجه ویژه‌ای دارند
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • طلا فروشان باز هم زیر بار نرفتند!
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • رئیس شورای اسلامی شهر سمنان : اداره کل زندان‌ها از حساب شهرداری ۹۰۰ میلیون برداشت با آنکه به شهرداری بدهکار است
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • بررسی روند امحا و دفن زباله در ۴ شهر فارس
  • تاکید بر حمایت از کارگران سمنان تا سهم ۴۰ درصدی دانش‌آموختگان از اشتغالزایی
  • کارفرمایان در این روزهای سخت به ‌کارگران ‌توجه ویژه کنند