Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدتقی رهبری، عضو جامعه روحانیت مبارز در مورد ویژگی‌های فرمانده سابق سپاه قدس به «پارسینه» گفت: «سردار سلیمانی عمر خود را در سپاه و برای حرکت‌های جهادی و انقلابی صرف کرد. او از جوانی تا آخرین لحظات عمر در این راه گام برداشت و یک سپاهی واقعی بود. البته سپاهی داریم تا سپاهی، ایشان به عنوان فرمانده سپاه قدس وجهه نظامی و جنبه خارجی و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسم سلیمانی انسانی با تدبیر، شجاع، استراتژیست بود.»

او ادامه داد: «عملکرد سردار سلیمانی در منطقه و فرماندهی او در جریان نابودی داعش و شکست گروهک‌ها و حرکت‌های تکفیری بر همه روشن است.»

این عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین افزود: «همه مقامات کشور‌های دیگر سردار سلیمانی را به خوبی می‌شناختند. این مرد بزرگوار و این سپهبد توانست در سخت‌ترین شرایط که سوریه و لبان و همه منطقه ما درگیر تکفیری‌ها بودند، ایران را از خطر حضور گروهک‌های تکفیری و داعش درامان بدارد و همزمان در سایر کشور‌ها نیز تلاش کند تا داعش را نابود سازد. او جهادی عظیم و تاریخی انجام داد. با تدبیر و درایت بود و ولایتمداری و دین‌داری‌اش مثال زدنی بود.»

محمدتقی رهبر گفت: «من یک بار در سال‌های جوانی سردار یک ما در خدمت ایشان بودم. به سفر حج رفته‌بودیم و قریب به ۳۰ روز با یکدیگر هم‌اتاقی بودیم که البته آن سال‌ها سردار سلیمانی خیلی جوان بود، اما در همان مدت ۳۰ روزه شناخت خوبی از دین‌داری ایشان پیدا کردم. امروز هم که ایشان شهرتی جهانی پیدا کرده‌است.»

این عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است: «کاری که سردار سلیمانی با آمریکا کرد ۱۰۰ بمب اتم نتوانست با توطئه غربی‌ها و آمریکایی‌ها بکند. سردار سلیمانی آمریکا را در منطقه شکست داد.»

او ادامه داد: «امام خمینی (ره) در مورد شهید بهشتی گفتند که شهید بهشتی به مثابه یک امت بود. حال باید بگوییم که سردار سلیمانی به مثابه یک ملت مجاهد بود. فقدان ایشان ضایعه‌ای بزرگ محسوب می‌شود ولی خون پاک این فرمانده و خون‌هایی که قبلا و بعدا ریخته شده، روزگار دشمنان را سیاه خواهد کرد. خون پاک سردار سلیمانی ایران و انقلاب را بیمه کرد. این خون‌های پاک پشتوانه نظام هستند.»

رهبر افزود: «برای سردار سلیمانی حیف بود که در بستر بیماری از دنیا برود و یقینا شهادت برازنده ایشان بود.»
این عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر این که شهادت سردار سلیمانی بر محور مقاومت تاثیرگذار خواهد بود، توضیح داد: «شهادت سردار سلیمانی بر فعالیت محور مقاومت تاثیرگذار خواهد بود، اما قطعا این تاثیر مثبت است، چون شهادت ایشان و سایر برادران عراقی ایرانی بر اتحاد ملت‌های تاثیرگذار خواهد بود. ایران، عراق، سوریه، یمن و سایر کشور‌های منطقه که در عرصه خط مقدم مبارزه با آمریکا و استکبار و استعمار فعالیت می‌کنند با این اتفاق انسجام و استقامت بیشتری خواهند داشت.»

او در پایان تاکید کرد: «ما به این خون‌ها نیاز داریم. به این شهادت‌ها نیاز داریم. این شهادت‌ها است که انقلاب را بیمه کرده‌است. ملت باید قدر این مسوولان را بدانند و مسوولان نیز قدر ملت را بدانند.»

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

این برنامه ازجمله دیدار‌های سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به‌طور پیوسته برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • زمان دیدار معلمان با رهبر انقلاب مشخص شد
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • توصیه‌ای که رهبر انقلاب برای پژوهشگاه رویان داشته‌اند
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی