Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر ابعاد شخصیت فداکار، ایثارگر و صلح‌طلب سردار سلیمانی را تبیین کنیم، تنفر جدی نسبت به آمریکایی ها در میان ملت‌ها افزایش خواهد یافت؛ این نوع انتقام‌گیری به مراتب بالاتر از موشک زدن است.

عباس سلیمی نمین کارشناس مسائل سیاسی، با اشاره به شخصیت شهید سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ما با شخصیتی مواجه هستیم که برای ملت ایران اسوه است و پیش از شهادتش به دلیل صداقت و ایثارگری برای ملت ایران و ملت‌های مسلمان دارای جایگاه بسیار وسیعی در میان افکار عمومی بود و این نوع شهادت بر جایگاه ایشان بسیار افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین چیزی که جفا به این شهید بزرگوار خواهد بود این است که از ایشان استفاده‌های شخصی و گروهی کنیم؛ باید مراقبت جدی داشته باشیم تا شخصیتی که برای همه گرایش‌ها و سلائق اسوه است، دستخوش تمایلات گروهی نشود.

این کارشناس مسائل سیاسی درباره انتقامی که می‌توان از دشمنان در قبال خون این شهید بزرگوار گرفت، تصریح کرد:‌ تبیین ابعاد مختلف شخصیت شهید سردار قاسم سلیمانی در میان افکار عمومی، خود به نوعی انتقام خاص است و هر اندازه بتوانیم ابعاد این شخصیت را برای ملت و سایر ملت‌ها روشن کنیم، دشمن دچار مشکل می‌شود، منتها تاثیر این انتقام‌گیری از طریق ملت‌ها و افکار عمومی شگرف‌تر خواهد بود.

وی بیان کرد:‌ سردار سلیمانی شخصیتی بود که جنایتکاران را محدود و صلح طلبی را دنبال می‌کرد. اگر امروز او شخصیت جهانی است،‌ زیرا صلح را برای ملت‌ها به ارمغان آورد و همواره خود را در مسیر انتقام گیری جنایتکار و مولدان داعش قرار داد. اگر این ایثار و فدارکاری را تبیین کنیم، تنفر جدی نسبت به آمریکایی ها در میان ملت‌ها افزایش خواهد یافت؛ این نوع انتقام‌گیری به مراتب بالاتر از موشک زدن است.

سلیمی نمین اظهار داشت:‌ ما باید این بعد از شخصیت شهید سلیمانی را برای ملت‌ها تببین کنیم که او چگونه فداکارانه و ایثارگرانه در مسیر صلح و امنیت ملت‌‌ها حرکت کرد و اگر او این فداکاری را نمی‌داشت، ملت ها با چه مشکلاتی از طریق فتنه آمریکایی‌ها روبرو بودند.

وی بیان کرد:‌ باید تبیین شخصیت شهید قاسم سلیمانی را  در اولویت قرار دهیم و برای دیگران روشن کنیم که او چه سیاست‌هایی را دنبال می‌کرد. همچنین باید این موضوع روشن شود که این شخصیت انقلابی چه تأثیراتی در حوزه بین الملل داشت. این موضوع متأسفانه چندان در داخل قابل فهم و درک نبود و بعضا انتقاداتی به او وارد می‌شد و حالا می‌فهمیم که شهید سلیمانی نگاهش به مسائل چگونه بود و از این نگاه باید درس بگیریم و این نگاه را ترویج دهیم.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد:‌ ما بیش از هر زمان باید نگاه بین المللی خود را نسبت به انقلاب اسلامی تقویت کنیم و از محدودنگری در مسائل داخلی بپرهیزیم؛ چراکه محدودنگری بر دعواهای داخلی دامن می‌زند. ما باید ابعاد مختلف انقلاب اسلامی را تقویت و به تبیین آن بپردازیم؛ چراکه دشمن همیشه نگران این مسأله بوده و این نگاه متعلق به شهید قاسم سلیمانی است.

وی بیان کرد: علاوه بر اینکه شهید قاسم سلیمانی برای‌مان یک اسوه بوده همزمان شخصیت بین‌المللی است و باید از این شخصیت مراقبت کنیم و به ترویج این الگو بپردازیم.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حجت‌الاسلام دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران که با محوریت شهید اهل قلم آیت الله هاشمی نژاد در مصلای بزرگ آیت الله جباری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین هستند، گفت: جهاد تبیین مجاهد پرور است و امروز مهمترین حمله دشمن به جهاد تبیین است که با ما می‌جنگند و واقعیت‌ها را تحریف و شبهه را القا می‌کند.

او با بیان اینکه امروز بزرگترین مصداق جهاد، جهاد تبیین است و می‌تواند موتور محرکه بقیه جهادها باشد، افزود: گفتمان قرآنی و دینی درباره شهادت، پیروزی، بشارت و عزت است نه ناکامی؛ و دشمنان قدرت فهم و درک این موضوع را ندارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه از اثرات بر گزاری این یادواره‌ها گفت و بیان کرد: برگزاری کنگره شهدای روحانی نشان می‌دهد که روحانیت فقط با سخن و بیان در میدان نیستند و نبودند، بلکه با عمل خود نشان دادند که در پای انقلاب باید جان داد و ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران نشان از همین رشادت‌ها در میدان مبارزه دارد.

حجت الاسلام حاجی صادقی همچنین ادامه داد: رزمندگان با حضور روحانیت در جبهه و جنگ دلگرم می‌شدند و بعنوان چراغ راه از آنها درس می‌گرفتند.

او گفت: روحانیون در جبهه و جنگ، هم رزمنده بودند و هم رزمنده پرور و رزمندگان با نگاه به عمل روحانیت حرکت می‌کردند و پیروز میدان شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز هم، مردم در همه عرصه‌ها از روحانیت الگو برداری می‌کنند که این خود نشان از عملکرد درست آنهاست که بر گرفته از آیات و روایات معصومین و قرآن کریم است.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: بیشترین شهید روحانی مربوط به سال ۱۳۶۵ و ۱۲۱۴ نفر است، همچنین بیشترین شهید روحانی در یک روز مربوط به چهارم دی ماه ۱۳۶۵ است که ۱۳۹ نفر به شهادت رسیدند. در «عملیات کربلای ۵» بیشترین شهید روحانی را داشتیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از باخت استکبار در جنگ با غزه گفت و افزود: امروز اسرائیل و حامیان آنها در جنگ با غزه از مرد و زن غزه شکست خوردند و این یعنی شکست استکبار که خداوند نقشه نابودی آنها را کشید.

نماینده ولی فقیه در سپاه کشور ادامه داد: خون به ناحق ریخته مردم در غزه مطمئنا نتیجه خواهد داد و خداوند شر آمریکا و اسرائیل را از سر مردم و مسلمانان دنیا کم خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز