Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده سپاه گفت: با حکمی که امام خامنه‌ای درباره فرماندهی سپاه قدس به سردار قاآنی دادند، در سال‌های آینده، هم از نظر جغرافیای جبهه مقاومت که بسیار وسیع‌تر خواهد شد و هم از نظر کیفیت، شاهد وضعیت‌های متفاوتی خواهیم بود. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم درباره فعالیت‌های سپاه قدس بعد از شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: یکی از اثرات خون شهید این است که بعد از او کاری که دنبال می‌کرده متبلورتر و قوی‌تر می‌شود و این تجربه را بارها در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی نیز شاهد بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار وحیدی در گفتگو با تسنیم: انتصاب سردار قاآنی یعنی راه حاج قاسم با قدرت ادامه داردسردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه شدگزارش| فرمانده جدید نیروی قدس سپاه را بیشتر بشناسید

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به سابقه طولانی حضور سردار قاآنی فرمانده جدید نیروی قدس در این نیرو ادامه داد: سردار قاآنی چندین سال است که در نیروی قدس مسئولیت جانشینی را برعهده داشته  و قطعاً با حکمی که امام خامنه‌ای درباره فرماندهی سپاه قدس به ایشان داده‌اند، در سال‌های آینده، هم از نظر جغرافیای جبهه مقاومت که بسیار وسیع‌تر خواهد شد و هم از نظر کیفیت شاهد وضعیت‌های متفاوتی خواهیم بود.

سردار فدوی اضافه کرد: طبق وعده الهی، خداوند به خون شهید برکت می‌دهد و آن برکت در کاری که او دنبال می‌کرده است، نمایان می‌شود.

انتهای پیام/

R1011173/P/S1,11/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • ببینید | ناگفته‌های فرمانده نیروی هوافضای سپاه از عملیات وعده صادق
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • سردار حاجی‌زاده: برای ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل صف‌آرایی عجیبی شد +فیلم
  • (ویدیو) سردار حاجی‌زاده: تنها از ۲۰درصد توانمان برای تنبیه اسرائیل استفاده کردیم
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر