Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرحیم شهریاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امدادگران در ۲۶ پایگاه ثابت و موقت، پایگاه امداد هوایی و شعب هلال احمر در استان آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان هستند.

وی اظهار داشت: تعداد ۴۳ دستگاه خودروی آمبولانس و نجات برای خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان در پایگاه‌های امداد و نجات استان مستقر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: با توجه به سیلابی شدن مسیل‌ها مردم در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها قرار نگیرند و از رفتن به ارتفاعات خودداری شود.

وی با بیان اینکه مرکز ۱۱۲ بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است گفت: هم‌وطنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

شهریاری افزود: رانندگان در این مدت از سفرهای غیرضروری خودداری و با توجه به کاهش دید و لغزندگی سطح جاده ضمن همراه داشتن وسیله ایمنی و تجهیزات زمستانی از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی به‌خصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل کنند.

فعالیت سامانه بارشی از امروز (شنبه) در خراسان جنوبی آغاز شد و بتدریج سراسر استان را فرا می‌گیرد.

با توجه به همدیدی و آینده‌نگری نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز تا دوشنبه هفته جاری رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات به ویژه شمال شرق استان پیش‌بینی شده است.

این سامانه تمام استان را فرا خواهد گرفت اما در شهرستان‌های سرایان، فردوس، قاینات، زیرکوه، نهبندان، بخش‌هایی از طبس و بیرجند و سربیشه از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی بارش برف خراسان جنوبی شبانه روزی مدیرعامل جمعیت هلال احمر هلال احمر قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 شهادت سردار سلیمانی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۶۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ایزدپناه ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می باشند.

وی گفت: از هم استانی های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جدا خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی به هموطنان است.

کد خبر 6093241

دیگر خبرها

  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید اقلام استراتژیک امدادی مورد نیاز در حوادث توسط هلال احمر