Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ــ خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی با بیان اینکه قاسم سلیمانی همواره در کنار مسلمانان گرفتار در توطئه استکبار جهانی حضور داشت، بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش ایکنا از ایلام، خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام امروز چهاردهم دی‌ماه به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی پیامی به شرح زیر  صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار سرافرازاسلام وانقلاب  شهید والامقام  سپهبد قاسم سلیمانی ازچهره های افتخارآمیزی است که سال ها پرچم مبارزه وجهاد راچه دردوران جنگ تحمیلی وچه دردوران پس ازجنگ وحضور در کنارمسلمانان گرفتار در توطئه استکبار جهانی وجریان‌های تکفیری وافراطی داعش به دوش کشید.
سرداربزرگ وجان باخته‌ای که با اخلاص و ایمان به راه روشن انقلاب اسلامی ازهیچ کوششی در اهتزاز بخشیدن پرچم اسلام دریغ نورزید.
شهید عزیز و محبوب جهان اسلام علاوه بر رشادت وشجاعت بی‌نظیر خویش شخصیتی متواضع ،کریم ومردمی بود که توانست اینگونه اقیانوس دل‌ها راتسخیرکند وشهادتش موجی رابیافریند که تاسال‌ها درتاریخ طنین انداز خواهد بود.
آن شهید سرافراز به خیل عظیم همرزمان شهیدش همانگونه که آرزویش بود، دست یافت و جاودانه شد.
دشمنان تروریست و آدم‌کش بدانند که همین خون‌هاست که موجب رسوایی ونابودی آنها خواهد شد.
خانه مطبوعات ورسانه‌های استان  شهادت این فرمانده بزرگ راخدمت فرمانده کل قوا،ملت شریف وهمه همرزمانش درسراسرجهان تبریک وتسلیت می‌گوید.
خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی شهادت سردار قاسم سلیمانی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • یک خبرنگار دیگر در غزه شهید شد/ شهادت ۱۴۱ خبرنگار از آغاز جنگ
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • عکس/ حضور سردار فدوی در خانه شهید الداغی
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود