Web Analytics Made Easy - Statcounter

برادر نخستین‌ شهید مدافع حرم البرز با اشاره به حضور سردار سلیمانی در فروردین امسال در منزل شهید مدافع حرم محسن کمالی‌دهقان گفت: انگشتری حاج قاسم را هنگام خروج از منزلمان به یادگاری گرفتم. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

امیرحسین کمالی‌دهقان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کرجاظهار داشت: به نوبه خودم شهادت سردار سلیمانی را به مردم شهیدپرور استان البرز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکان تشییع پیکر سپهبد سلیمانی در کرمان تغییر کردمراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در یاسوج برگزار می‌شودمراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در همدان برگزار می‌شود

وی افزود: احساس می‌کنیم با شهادت حاج قاسم، خانواده شهدای مدافع حرم یتیم شده‌اند، ناراحتی ما از این است که دیگر ایشان حضور ندارند اما مطمئن هستیم که خون این شهید پایمال نمی‌شود.

 برادر اولین شهید مدافع حرم البرز با اشاره به حضور سردار سلیمانی در فروردین امسال در منزل شهید مدافع حرم محسن کمالی‌دهقان بیان کرد: دهه اول عید امسال بود که حاج قاسم به منزل ما تشریف آوردند، وقتی که ایشان در منزل ما حضور یافت بنده اولیای خدا را با چشم خودم دیدم، حاج قاسم یک ژنرال بزرگ جهانی بود اما برخوردشان در منزل ما خیلی صمیمی و خاکی و افتاده بود که این برخورد ما را مجذوب خود کرد.

برادر اولین شهید مدافع حرم البرز ادامه داد: در روز دیدار به ایشان گفتم که حاج آقا ما را دعا کنید اما ایشان به ما گفت که شما باید من را دعا کنید که شهید شوم، شما خانواده شهید هستید، دوست داشتیم سال‌های سال ایشان حضور داشته باشند اما مطمئن هستیم شهادت ایشان ثمرات خیری دارد که در آینده مشاهده  می‌کنیم.

وی با اشاره به تلاش خود برای دریافت یادگاری از حاج قاسم سلیمانی در آن دیدار ،افزود: من یک انگشتر به یادگار از حاج قاسم به یادگاری گرفتم و که وقتی تصویر دست ایشان پس از شهادت را دیدم به دستم کردم و خدا را شکر می‌کنم که این یادگاری را از خود ایشان گرفته‌ام و یک یادگاری از شهید سلیمانی دارم که توسط رهبری معظم انقلاب نیر متبرک شده است.

انتهای پیام/ش

R7810/P1018188/S6,50/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب | ویدئو
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس