Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@17:03:09 GMT

شهید سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۰۴۷۸

شهید سلیمانی سرباز مخلص ولایت بود

امام جمعه میاندوآب گفت: انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است و مردم انتظار آن روز را می کشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی میاندوآب در سخنانی با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، انتقام سختی در انتظار آمریکای جنایتکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه میاندوآب افزود: سردار سلیمانی، سردار دلها بود که آسمانی شد و همه اقشار مختلف مردم از گرایش های مختلف سیاسی و گروهی داغدار بوده و تحت تاثیر قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه همه یکصدا در انتظار انتقام سخت از آمریکای جنایتکار هستند، گفت: نخستین تغییر و تحولات را در نگرش ها و دیدگاههای چه در میان دولتمردان و چه کشورهای دیگر در سطح منطقه شاهد هستیم.

حسن زاده با بیان اینکه سردار سلیمانی به یک مبنا و اصول اعتقاد داشت، تصریح کرد: سردار سلیمانی از ابتدا تا روز شهادت به سربازی ولایت افتخار می کرد.

امام جمعه میاندوآب اظهار کرد: حضور پرشور در مراسمات، تکریم ارباب رجوع نشان دهنده این است که ما سرباز ولایت بوده و به وظیفه خود در قبال خون شهید سلیمانی عمل می کنیم.

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی جان خود را در راه انقلاب، نظام و ولایت و مردم فدا کرد و اجازه نداد تا داعش وارد کشور ما شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه این خون ها درخت انقلاب و اسلام را آبیاری و تقویت می کند، تصریح کرد: مردم به وظایف خود در قبال انقلاب به خوبی عمل کرده اند و بر مسئولان وظیفه است تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است، افزود: باید در راستای خوشبین کردن و ایجاد امید در دل مردم تلاش کرد.

وی گفت: باید در روزهای تعطیل نیز تلاش کرد و باید روحیه حاج قاسم ها و رجایی ها در همه مسئولان باشد.

حسن زاده اظهار کرد: کسی که خانواده خود را ارجح تر از مردم می داند در واقع به خون شهدا خیانت می کند.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: سپهبد شهید سلیمانی، شبانه روز و خالصانه تلاش کردند.

سردار سلیمانی، سردار دلها بود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب نیز با تبریک و تسلیت شهادت سپهبد سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی، سردار دلها بود.

سرهنگ دوم پاسدار حسین فرج زاده افزود: به همین مناسبت مراسم شهرستانی در روز یکشنبه در میاندوآب برگزار خواهد شد.

وی هم چنین با تاکید بر لزوم گرامیداشت پرشور ایام فاطمیه، گفت: با توجه به در پیش بودن انتخابات، باید در مجلس سوگواری بر لزوم پرشور در انتخابات تاکید کرد.

فرج زاده تصریح کرد: دیانت ما عین سیاست ماست و سیاست ما عین دیانت ما و حضرت زهرا(س) شهید راه ولایت هستند و حضور در انتخابات نیز اعلام حمایت از ولایت.

برگزاری مراسمات ایام فاطمیه

حجت الاسلام نجفیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب نیز در این جلسه با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسمات ایام فاطمیه، اظهار کرد: در این راستا در مساجد و حسینیه های شهرستان مراسمات مختلفی برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل هیچ هیئتی حق استفاده از افرادی که به عنوان کاندیدای انتخابات مجلس هستند به عنوان سخنران ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۰۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، خطیب جمعه فسا در خطبه های این هفته ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهید مطهری و آغاز هفته معلم گفت: آثار به یادگار مانده از معلم شهید استاد مرتضی مطهری رویکرد تبیینی دارد و می‌توان از آن برای آگاهی بخشی و بصیرت‌افزایی معلمان بهره گرفت.

حجت الاسلام جمالی زاده به هفته کار و کارگر هم اشاره کرد و افزود: شغل کارگری جزو مشاغل پرخطر ، سخت و زیان آور است و مسئولان برای رفع مشکلات آنها همچون بیمه کارگران ساختمانی باید به صورت جدی اقدام کنند. 

همزمان با هفته کار و کارگر علاوه بر برپایی میز خدمت از سوی اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی از کارگران نمونه شهرستان فسا  در مصلی نماز جمعه تقدیر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • تاکید امام جمعه فسا بر حل مشکل بیمه کارگران