Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ابتدای نشست حبیبی رئیس دانشگاه خوارزمی ضمن عرض تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان و خیرمقدم به حاضران جلسه گفت: از جمله مهمترین تصمیمات جلسات گذشته بحث هم گرایی و هم افزایی همه دانشگاه های استان البرز برای رسیدن به یک هدف مشترک است.

وی افزود: دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی استان البرز در قالب یک تشکیلات که مجموعه ای از دستگاه‌ها، ابنیه و امکانات را دارند می توانند در جهت رسیدن به نتیجه به اشتراک گذاشته شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه خوارزمی، دکتر حبیبی تصریح کرد: لازم است مسائل استان البرز را به کمک همدیگر سریعتر حل نمائیم و مطمئنا بررسی و راهکارهای چالش ها از خروجی همین نشست ها بدست می آید.

وی در ادامه گفت: با کوچک سازی چالش ها با مدیریت دانشکده ها می توان راهکارهای کاربردی را بهتر و سریعتر اجرایی کنیم.

حبیبی با اعلام ۱۲ مورد پایلوت دبیرخانه استانی در سطح دانشگاه خوارزمی بر اهمیت جلسات و خروجی آنها تاکید کرد.

در ادامه دکتر عزیزاله شهبازی استاندار البرز، شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران به همراه دوست دیرینه اش ابومهدی المهندس و جمعی از یارانشان بر اثر حمله رژیم تروریست آمریکا را تسلیت گفت.

وی تبیین کرد: تاکنون سه جلسه با عنوان نشست شورای راهبردی روسای دانشگاه‌های استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شده است. استان البرز یکی از استان های مهاجرپذیر با مسائل گوناگون است. سالانه حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر به استان وارد می شوند و با توجه به این حجم از مهاجرت ضروریست معضلات و مسائل پیش رو را چاره جویی کنیم.

وی افزود: مسئله ترافیک، تکدی گری از دیگر مشکلات اصلی این استان است.

شهبازی خاطر نشان کرد: از پتانسیل های این استان بحث گردشگری و فن بازارها است که لازمست به شیوه ای صحیح پیگیری شود.

وی همچنین افزود: شرکت های دانش بنیان استان البرز اهمیت بسزایی دارد و موفق به کسب مقام دوم در فروش این شرکت ها در کشور شدیم. این شرکت ها به عنوان مناطق ویژه اقتصادی موتور محرکه رشد هستند که نیاز به عمران و آبادی دارند.

استاندار البرز در پایان گفت: لازم است از فرصت های تلاش و کار نهایت استفاده را بکنیم و با داشتن حس مسئولیت پذیری ۲۴ ساعته تمام توان خود را برای کسب نتیجه به کار ببندیم.

46

کد خبر 1338755

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر،نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

در این نشست یاسر احمدوند؛ رییس و علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارند و پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه حضور دارند.

با توجه به اینکه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آخرین مراحل آماده‌سازی را برای میزبانی از مخاطبان طی می‌کند، اصحاب رسانه می‌توانند پس از پایان نشست خبری از محل برگزاری تصویربرداری و بازدید داشته باشند.

نشست خبری این دوره از نمایشگاه یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰ یکشنبه در نیم طبقه شبستان مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6095064 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌های تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی
  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • نشست خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار می‌شود
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • شورای راهبردی بازرسی هلدینگ‌های صنعت پتروشیمی تشکیل می‌شود
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • برگزاری بیست و دومین نشست شورای عالی اتحادیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی ساحلی و دریایی