Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر شناسایی نقاط حادثه‌خیز استان سمنان تأکید کرد و گفت: نظارت بر ایمنی راه‌های ارتباطی با توجه به حجم گسترده ترددهای از محورهای مواصلاتی این استان باید در دستور کار قرار گیرد. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منوچهر فخری عصر امروز در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان سمنان در ساختمان شماره 2 استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: از ابتدای سال 98 تاکنون حدود یک‌میلیون و 500 هزار تردد وسیله نقلیه در جاده‌های استان سمنان ثبت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات و خدمات ارزنده راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همچنین پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی استان سمنان افزود: حجم زیادی از مسافران از استان سمنان به سمت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به‌طور سالانه حرکت می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بیان کرد: در ایام نوروز 98 با توجه به بحرانی‌ترین و پیک ترافیک اما اوضاع ترافیک راه‌های ارتباطی استان سمنان مطلوب بود.

موافقت وزیر راه با اصلاح نقاط حادثه خیز جاده‌ها به روش تهاتر8 میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز خراسان جنوبی هزینه می‌شود

فخری اذعان داشت: کاهش 48 درصدی تصادفات در ایام نوروز 98 نشان از تلاش تمامی دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه مجموعه پلیس و راهداری و‌ حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان است.

وی وضعیت پلیس‌راه‌های استان سمنان را با توجه به گستردگی راه‌ها بسیار قابل‌توجه و مطلوب دانست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: علیرغم همه این تلاش‌ها اما باید مسافران و مردم نیز تلاش کنند تا فرهنگ رانندگی اصلاح شود تا شاهد کاهش روزافزون تصادفات جاده‌ای باشیم.

فخری عنوان کرد: باید آموزش‌های لازم و فرهنگ‌سازی رانندگی برای رانندگان هم‌زمان و همگام با پیشرفت تکنولوژی در ساخت اتوبوس‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مردم پیش رود.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رییس پلیس راه قزوین گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، از روز گذشته شاهد حجم تردد در سطح راه‌های ارتباطی، به ویژه در آزادراه‌ها و جاده‌های اصلی این استان بودیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که هم اکنون ترافیک در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - رشت و قزوین - زنجان عادی و روان است.

سرهنگ ذاکری منش با اشاره به بارندگی در سطح راه‌های ارتباطی استان، بیان کرد: براساس پیش بینی روز‌های گذشته اداره کل هواشناسی قزوین، هم اکنون شاهد بارش‌های مقطعی در تمام استان هستیم و همین مساله باعث لغزندگی سطح جاده‌ها نیز شده است.

وی ادامه داد: از رانندگان درخواست داریم تا ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی، با سرعت مطمئن حرکت کرده و رعایت فاصله طولی را نیز مورد توجه قرار دهند.

به گفته رییس پلیس راه قزوین طی شبانه روز گذشته هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می‌شود
  • تمام لوکوموتیو‌های مسافری و باری به دوربین مجهز می‌شود
  • ورود سیلاب به جاده ارتباطی صالح آباد-ایلام
  • ۹ نکته کلیدی گمرک در اجرای مطلوب قانون ساماندهی مبادلات مرزی
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج
  • اجرای ۱۰۰۰ میلیارد پروژه عمرانی در روستاهای یزد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • برخورد قاطع و موثر با سرقت/ هوشمند سازی در دستور کار پلیس
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • غرفه کرمان جزء برترین‌های نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴