Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهدالرضا(ع) آماده و مهیای تشییع پیکر خادم حرم منور رضوی؛ سپهبد سلیمانی می‌شود. ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مشهدالرضا(ع) آماده و مهیای تشییع پیکر خادم حرم منور رضوی؛ سپهبد سلیمانی می‌شود. این روزها همه جا و همه افراد از سپهبد سلیمانی می‌‌گویند و این مسئله در مشهد مضاعف است و مشهدی‌ها حال و هوای خاصی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهر مشهد و در و دیوار شهر نیز رنگ و بوی عزا به خود گرفته است و همه چیز مهیای استقبالی باشکوه از پیکر خادم‌الرضا(ع) است.

همزمان با نزدیک شدن به زمان ورود پیکر پاک و مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به پایتخت معنوی ایران اسلامی برای تشییع و طواف در حرم مطهر رضوی، شهر مشهد با نصب صدها بیلبورد و توزیع هزاران پوستر از تصاویر این شهید والامقام آماده استقبال از پیکر پاک ایشان شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری: راه شهید سلیمانی با سرعت و قدرت بیشتری ادامه پیدا خواهد کردحسرت شهادت شهید حججی بر دلِ شهید ترور/ شهرود مظفری‌نیا با دغدغه ولایت، آسمانی شدرجزخوانی مادر شهید مدافع حرم ‌‌خطاب به قاتلان شهید سپهبد سلیمانی + فیلم‌

مدیریت شهری مشهد اقدام به نصب 230 استرابورد، 100 بیلبورد، بیش از هزار عدد پرده آویز و اکران تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی از طریق تلویزیون‌های شهری در نقاط مختلف شهر کرده است.

همچنین 20 هزار پوستر از تصاویر شهید سپهبد قاسم سلیمانی چاپ و در میان ناوگان اتوبوسرانی، تاکسیرانی، قطارشهری، پارکینگ های الیت، بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد و سایر اصناف توزیع گردید.

در فیلم زیر شاهد نظرات تعدادی از شهروندان مشهد در آستانه تشییع پیکر این شهید بزرگوار هستید:

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه

دریافت 151 MB کد خبر 6095986

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه