Web Analytics Made Easy - Statcounter

  رویداد۲۴سردار عباس نیلفروشان معاون عملیات سپاه در گفتگویی تلویزیونی در خصوص ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با بیان اینکه این شهید بزرگوار نمونه بارز اشدا علی الکفار و رحماء بینهم بود، اظهار داشت: جبهه کفر و استکبار از نام قاسم سلیمانی هنوز هم می‌ترسد و در آینده هم خواهند ترسید.

وی افزود: شهادت مردان بزرگ در طول تاریخ همواره اینگونه بوده که وقتی درخت اسلام نیاز به آبیاری داشته، با فدا شدن یکی از سرداران بزرگ آبیاری شده و روح تازه‌ای به آن تزریق شده است، امروز هم شهادت سردار سلیمانی باعث تولد جدیدی در محور مقاومت و ملت ایران خواهد شد و بازنده بزرگ آن آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار نیلفروشان ادامه داد: در کنار ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سپهبد سلیمانی، اطاعت پذیری محض از، ولی امر خود بزرگترین ویژگی او بود. وقتی ایشان صحبتی می‌کرد، آقای سید حسن نصرالله ایشان را تجسمی از حرف ولایت می‌دید. ایشان هیچگاه نه ذره‌ای از، ولی امر خود جلوتر رفت و نه عقب ماند.

معاون عملیات سپاه با بیان اینکه نفوذ و گسترش سردار سلیمانی به دلیل اتصال او به ولایت بود، خاطرنشان کرد: همگان باور داشتند که قاسم سلیمانی تجسم مقاومت است و کسی است که باید محور مقاومت را ساماندهی کند و در برابر نقشه‌های استکبار ایستادگی کند. او به نمایندگی از طرف حضرت آقا، حلقه وصل نیرو‌های بسیجی و مستضعفان جهان اسلام بود.

وی گفت: قطره قطره خون و روح بلند این شهید در کالبد رویش‌های جدید انقلاب اسلامی و محور مقاومت متجلی شده است و هزاران قاسم سلیمانی به وجود خواهد آمد که استکبار را از این عملی که انجام داد پشیمان کند. این رویش‌ها زلزله و طوفانی به پا خواهد کرد که کاخ‌های مستکبران را ویران خواهد کرد.

سردار نیلفروشان در خصوص برنامه کشورمان برای انتقام خون شهید سلیمانی و همرزمانش، گفت: پاسخ دشمن را قطعا خواهیم داد و زمان این پاسخ را ما تعیین می‌کنیم. قاسم سلیمانی متعلق به جغرافیای اسلامی است و قطعا انتقام جغرافیای مقاومت بسیار سخت و غیرقابل کنترل است و مهارشدنی نخواهد بود.

معاون عملیات کل سپاه تاکید کرد: پیشی‌بینی می‌کنم آمریکایی‌ها در پی این انتقام مجبور خواهند بود منطقه را ترک کنند.

منبع: فارس لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000q1D برچسب ها: رویداد24 ، سردار نیلفروشان ، شهادت سردار قاسم سلیمانی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سردار نیلفروشان شهادت سردار قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی سپاه شهرستان خوی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری در تپه شهدای گمنام حضور یافتند و نشست بصیرتی و جهاد تبیین برگزار کردند و همچنین قرآن قرائت کرده و به روح بلند شهدا هدیه کردند.

در این مراسم از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری نشست بصیرتی با موضوع انتخابات مجلس در انابد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: امام خمینی (ره) خبیثان آمریکایی و صهیونیسم را مورد حمله مستقیم قرار داد/ 92 درصد از کشورهای جهان طی 200 روز گذشته، همان مطالب 60 سال پیش امام خمینی در خصوص آمریکا را تکرار کردند
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر