Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف احمدی در اجتماع بزرگ «سلیمانی‌ها» که با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور کرمانشاه در چهارر اه بسیج برگزار شد، اظهار داشت: کرمانشاه دیار دلیران و خوبان است دیار کسانی که سید حسن نصرالله به این جمعیت دل بسته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: امروز مردم یمن به کردها و همه قومیت‌های کرمانشاه دل بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز مردم سوریه به دلیرمردانی همچون مهدی نوروزی‌ها و شهدای کرمانشاه که مدافع حرم شدند دل بسته‌اند چرا که می‌دانند از این یاران امام زمان (عج) در کرمانشاه بسیار هستند و بیش از ۴۰ سال است که از نظام و انقلاب دفاع کردند.

حجت الاسلام احمدی بیان داشت: امروز اگر یک قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند در جای جای این مملکت هزاران قاسم سلیمانی متولد شده است و آماده شهادت هستند و شعار سر می‌دهند، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.

وی ادامه داد: این شعار ملت ماست و همه دشمنان ما در آمریکا، اسرائیل، فرانسه و آنهایی که دل به آمریکا بسته‌اند بشنوند و بدانند همه ما منتظر یک اشاره امام انقلاب امام خامنه ای هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز همه این جمعیت آمده‌اند تا با سردار عزیزمان بیعت ببندیم که حاج قاسم بدنت را چون عباس و علی اکبر تکه تکه کردند، پهلویت را مانند حضرت زهرا (س) شکستند چرا که سردار هم فاطمی، هم عباسی، هم حسینی و هم حیدری بود.

کسی که حیدری است هیچ گاه از حافظه تاریخ اسمش، یادش و نامش پاک نخواهد شد

این مسئول عنوان کرد: دشمنان همه این بلاها را سر حاج قاسم آوردند که نام حاج قاسم را از بین ببرند و نمی‌دانستند کسی که حسینی است از بین نخواهد رفت، کسی که فاطمی است نامش نابود نخواهد شد کسی که حیدری است هیچ گاه از حافظه تاریخ اسمش، یادش و نامش پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام احمدی اظهار داشت: اگر حاج قاسم را تا دیروز نمی‌شناختند امروز این جمعیتی که کرمانشاه به خود دیده پیامی برای تمام مستکبرین و قاتلین مردم بیگناه یمن، افغانستان و عراق و سوریه دارد و جرقه‌ای است که ان شاالله منجر به ظهور امام زمان (عج) می‌شود.

این مسئول ادامه داد: انقلاب ما صادر شده است و شهید سلیمانی و شهید نوروزی‌ها افتخاری برای نیروهای نظامی و مردم ایران و عراق هستند.

وی تصریح کرد: یکی از فرماندهان عراقی می‌گفت اگر زمانی اتفاقی برای ایران بیفتد درجه‌های خود را در می آورم و از ایران دفاع می‌کنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: حاج قاسم توکلش به خدا و توسلش به ائمه بود، فرماندهی او با همه فرماندهان فرق می‌کرد چرا که حاج قاسم فرمانده خودش را حضرت زینب (س) می‌دانست و وقتی قصد داشت عملیاتی را انجام بدهد در سوریه در حرم حضرت زینب (س) با زانو زمین می‌نشست و از بی بی اذن می‌گرفت و نقشه راه را از آن حضرت دریافت می‌کرد.

این مسئول گفت: سردار شهید حاج قاسم آنقدر از نظر نظامی اقتدار داشت که به نیروهای خود یاد داده بود که هیچ وقت سر در مقابل هیچ دشمنی خم نکنند.

وی خاطر نشان کرد: حاج قاسم به ما یاد داده است که در راه انقلاب می‌ایستیم، استقامت می‌کنیم و شهید می‌شویم و خونمان در مقابل حاج قاسم‌ها هیچ ارزشی ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه زینبی ها راه زینب (س) و حیدری‌ها راه حسین (ع) را ادامه می‌دهند: تصریح کرد: دو سال پیش یکی از روزنامه‌های آمریکایی نوشته بود که روز مرگ آمریکا روزی است که حاج قاسم سلیمانی را بخواهند از صفحه روزگار حذف کنند، و آنها می‌دانند با شهادت حاج قاسم دیگر خبری از اسرائیل نخواهد بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: پس از سال‌ها شورای عالی امنیت ملی با فرماندهی مقام معظم رهبری تشکیل شد و این پیام را دارد که مرز ما دیگر مرز ایران و عراق نیست و اسرائیل می‌داند مرز ما پشت دیوارهای اسرائیل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: سربازان آمریکایی که در هر جای منطقه پایگاه دارید یا پایگاه‌ها را خالی کنید و یا تابوت‌های خود را آماده کنید.

کد خبر 4816519

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل سیدحسن نصرالله سردار سلیمانی انقلاب قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی ایلام قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز مشهد بیرجند گرگان شهرکرد آلودگی هوا انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام ماموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

کد خبر 6088671 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه