Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@11:19:06 GMT

پایان عمر مدارس کانکسی در خوزستان 

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۱۸۳۰

پایان عمر مدارس کانکسی در خوزستان 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قربانی  مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۳۰۷ کلاس کانکسی در استان شناسایی شده که ۲۰۷ مدرسه در استان برای جایگزین کردن کلاس‌های کانکسی تاسیس شده است.

او افزود: از ادارات آموزش و پرورش استان تقاضا داریم که کانکس‌هایی که دیگر برای برپایی کلاس نیاز ندارند را تحویل دهند، جمع آوری این کانکس‌ها بایددر شورای آموزش و پرورش استان مصوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی با بیان اینکه اگر یکصد کانکس از ۲۰۷ کانکسی که کلاس‌های ساختمانی جایگزین آن‌ها شده است تحویل داده شود بسیاری از مشکلات و کمبود‌های دانش‌آموزان در مناطق عشایری برطرف می‌شود تصریح کرد: پایان امسال یک هزار و ۳۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد که ساخت این تعداد کلاس یک رکورد در استان است و برای سال آینده نیز تلاش داریم تعداد بیشتری کلاس درس نسبت به امسال ساخته شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان اظهار داشت: برای جا‌هایی که تراکم دانش‌آموزان بالا است تعداد کلاس‌ها افزایش یابد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح به این اداره کل تخصیص داد. امسال یکهزار میلیارد ریال تجهیزات در بین مدارس استان توزیع شد که از جمله می‌توان به توزیع ۳ هزار کولر در مدارس استان اشاره کرد، همچنین امسال برای نخستین بار ۲۰هزار دست میز و صندلی در استان تعمیر شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدارس کانکسی آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • پایان چالش کمبود معلم از مهرماه امسال
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد