Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@23:09:57 GMT

آقاخان منتظر تصمیم مجیدی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۱۸۶۲

آقاخان منتظر تصمیم مجیدی

به گزارش صدای ایران، مرتضی آقاخان طبق اعلام کادر پزشکی با شروع تمرینات مشکلی برای کار با دیگر بازیکنان برای نیمه دوم لیگ نخواهد داشت.
آقاخان پیش از جدایی استراماچونی با حضور در تمرینات استقلال با این مربی صحبت کرده بود و قرار شده بود که با آغاز تمرینات نیم فصل و تایید کادرپزشکی کار خودش را با تیم سرمربی ایتالیایی سابق آبی‌ها شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با رفتن استراماچونی و انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال، آقاخان منتظر تصمیم مجیدی است تا در صورت صلاحدید و تایید به تمرینات تیم اضافه شود.
آقاخان که ۳ فصل با استقلال قرارداد دارد، منتظر آغاز تمرینات و مشخص شدن تکلیف خود با این تیم است تا در صورتی که مجیدی تمایلی به کار با این وینگر چپ استقلال نداشته باشد او از جمع آبی‌ها جدا و مقصد جدیدی را انتخاب کند.
در این خصوص شنیده می‌شود فولاد، گل گهر سیرجان و ذوب آهن از مشتریان آقاخان بوده که منتظر روشن شدن تکلیف او با استقلال هستند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران آقاخان مرتضی آقاخان استراماچونی استقلال استقلال تهران مجیدی وینگر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد

علی خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دقایقی بعد از توقف استقلال در تبریز مقابل تراکتور، هیات مدیره این باشگاه بدون توجه به نتیجه بازی پرسپولیس، علی خطیر را از مدیرعاملی برکنار کرد.

رئیس هیئت مدیره استقلال خبر برکناری خطیر را تایید کرده است. مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال گفته است: این خبر درست است و فرشید سمیعی فعلا سرپرست موقت باشگاه انتخاب شده است. بعدا جزییات این تصمیم اعلام می شود. 

وزارت ورزش و جوانان نیز ماه‌ها تصمیم به انجام این کار داشت اما به دلیل صدرنشینی استقلال و نگرانی بابت تاثیر این اقدام در نتیجه پایان فصل، از اعلام برکناری این مدیر پرحاشیه ، خودداری کرده بود.

طی چند روز گذشته، احمد شهریاری مرد همه کاره باشگاه استقلال از سوی پتروشیمی خلیج فارس، امور باشگاه را به دست گرفته است.

دیگر خبرها

  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • شما نظر بدهید/ برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال، تصمیم مثبتی است یا خیر؟ چرا؟
  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • رسمی: خطیر از مدیرعاملی استقلال عزل شد
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • مصر: منتظر تصمیم نهایی درباره پیشنهاد آتش‌بس در غزه هستیم/راه‌حل نظامی در رفح مردود است
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است