Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@13:43:20 GMT

ادن هازارد به دربی مادرید می رسد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۲۱۷۸

ادن هازارد به دربی مادرید می رسد

ادن هازارد، ستاره بلژیکی رئال مادرید امیدوار به رسیدن به دربی مادرید است.

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت بدموقع ادن هازارد در هفته های شرایط را برای زین الدین زیدان دشوار ساخته و آمار گلزنی رئال مادرید در غیبت این ستاره 28 ساله به وضوح دچار افت شده است. به نظر می رسد ادن هازارد حدود یک ماه دیگ قادر به همراهی تیمش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

نشریه آ.اس مدعی شد احتمالا هازارد از ده روز دیگر تمرینات خود با توپ را آغاز خواهد کرد و زیدان امیدوار است این بازیکن تکنیکی را در دربی مادرید مقابل اتلتیکو که حدود یک ماه دیکر برگزار می شود، در اختیار داشته باشد. رئال مادرید امروز در اولین بازی خود در سال جدید به مصاف ختافه رفته و بعد از این دیدار نیز برای برگزاری رقابت های سوپرکاپ اسپانیا راهی عربستان خواهد شد.

 

در ادامه کهکشانی ها باید در دو دیدار دیگر مقابل سویا و رئال وایادولید نیز برگزار کند و در ادامه نوبت بازی حساس مقابل اتلتیکومادرید فرا خواهد رسید که به نظر می رسد ادن هازارد در آن دیدار شرایسط بازی کردن خواهد داشت. کمتر از دو ماه دیگر رئال مادرید در لیگ قهرمانان به میدان می رود و زیدان امیدوار است برای رویارویی دشوار با منچسیترسیتی و پپ گواردیولا، یک ادن هازارد اماده را در اختیار داشته باشد.

اتلتیکو مادرید ادن هازارد رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید ادن هازارد رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم

سال 2013 در چنین روزی، مسوت اوزیل آخرین گل خودش با پیراهن رئال مادرید را به ثمر رساند، به همین بهانه صفحه رسمی لالیگا ویدیویی را منتشر کرده است. این ستاره آلمانی 159 بار برای رئال مادرید به میدان رفت و 27 بار گلزنی کرد.

دانلود (5.7MB)

دیگر خبرها

  • آخرین گل مسوت اوزیل در لالیگا (8 می، 2013) / فیلم
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!