Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، همزمان با بسیاری از کشورها، شیعیان مقیم کشور بلاروس از جمله شیعیان آذری، به مقام شامخ سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» ادای احترام کردند.

در همین ارتباط جمعی از ارادتمندان امام خمینی (ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، جهت ادای احترام به مقام شامخ سردار رشید اسلام شهید «حاج قاسم سلیمانی»، مجاهد خستگی ناپذیر میهن عزیزمان و سرباز مطیع مقام معظم رهبری در محل یادمان این شهید بزرگوار در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مینسک حضور پیداکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این ارادتمندان مکتب عاشورا با نثار شاخه گل و دعا جهت نابودی دشمنان اسلام و ایران، یاد «حاج قاسم سلیمانی» را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که بامداد جمعه گذشته پهپادهای آمریکایی در اقدامی خصمانه و تجاوزکارانه فرودگاه بغداد را هدف قرار داده که در این حادثه سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از فرماندهان حشدالشعبی به فیض شهادت رسیدند.

پیشتر بسیاری در آمریکا از اقدام اخیر دولت ترامپ در حمله موشکی به فرودگاه بغداد که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، انتقاد کرده و این اقدام را باعث تشدید تنش‌ها و در خطر افتادن منافع آمریکا در منطقه عنوان کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۲۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • ادای احترام زیبای ختافه به مادران بازیکنان (عکس)
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • ادای احترام اوسمار ویرا به زنان پرسپولیسی + عکس
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی