Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران پس از جلسه با اعضای هیئت مدیره در خصوص این جلسه بیان کرد: ابتدا شهادت سردار قاسم سلیمانی را تسلیت می‌گویم. تمام تلاش مان را می‌کنیم تا مشکلات پیش رو را حل کنیم. درحال تلاش هستیم تا منابع مالی را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ۳-۴ روز دیگر تمرینات آغاز می‌شود و از کالدرون و بازیکنان ممنون هستیم که نهایت همکاری را با ما دارند. انشاالله تلاش می‌کنیم تا ۳ روز آینده مشکلات را حل کنیم تا بازیکنان و کادرفنی با قدرت کارشان را پیگیری کنند.

انصاری فرد ادامه داد: در اردوی قطر هم تمرینات را خوبی دنبال می‌کنیم و سپس به تهران بر می‌گردیم تا برای قهرمانی آماده شویم. به تعهدات مالی مقابل کالدرون عمل نکردیم و او حق دارد که ناراحت باشد، اما تلاش می‌کنیم تا چند روز آینده مشکلات او و کادرفنی اش را حل کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: با بازیکنان داخلی در حال مذاکره هستیم و با اسامی که کالدرون داد، مذاکره می‌کنیم، اما جذب بازیکنان خوب در نیم فصل سخت است. تلاش می‌کنیم تا بازیکنان خوبی بگیریم. بازیکنان خارجی نیز به کالدرون معرفی کردیم و پس از تایید او، آن‌ها را جذب می‌کنیم.

او در پایان در مورد جلسه خصوصی که روز جمعه هیئت مدیره پرسپولیس برگزار کرد، گفت: دنبال آرامش هستیم و به دنبال حواشی نیستیم. باید کارمان را انجام دهیم و آرامش می‌خواهیم. من اطلاعی از جزئیات ندارم و به مسائل جانبی اهمیت نمی‌دهم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد

محمود کلهر بازیکن و مدیر سابق آکادمی باشگاه پرسپولیس درباره بازی آینده تیم برابر سپاهان اعتقاد دارد که این بازی برای پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است و اگر آن ها در این بازی برنده شوند، قطعا در 5 بازی آینده خود در مسابقات لیگ کشورمان هم برنده خواهند شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در یکی از حساس ترین بازی های فصل، باید به مصاف سپاهان اصفهان برود. 

محمود کلهر در مورد پرسپولیس و کورس قهرمانی لیگ برتر می گوید:

با این پیش فرض یعنی کسب 18 امتیاز برای پرسپولیس در 6 بازی آینده، من تصور دارم و به این تصورم ایمان دارم که استقلال امتیاز از کف خواهد داد و در ادامه مسابقات لیگ برتر، این پرسپولیس است که برنده می شود و قهرمان مسابقات خواهد شد. پرسپولیس در بازی قبل تعویض های اشتباهی انجام داد و من اعتقاد دارم که برخی از بازیکنان تیم مثل مهدی ترابی و اوستون اورونوف بازیکن هایی هستند که حضورشان در ترکیب تیم 90 دقیقه ای است و این بازیکنان هر لحظه در میدان تاثیرگذار هستند. یعنی هر دقیقه ای که آن ها در زمین نیستند پرسپولیس شانس گلزنی کمتری خواهد داشت.

کلهر درباره امیررضا رفیعی، دروازه بان جوان پرسپولیس اظهار داشت: 

علی رغم این که این بازیکن در اوقات قانونی و در ضربات پنالتی کم تجربگی کرد، باید بگویم می توان باز هم روی او حساب کرد و در فصل آینده هم می تواند به عنوان دروازه بان دوم بازی کند و باید این را در نظر گرفت که بیرانوند غیرقابل جایگزین، گاهی مثل امروز دچار مصدومیت خواهد شد.

 

کلهر برای بازی های این هفته لیگ برتر، برد پرسپولیس برابر سپاهان و مساوی استقلال برابر تراکتور را پیش بینی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار