Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان اسبق تیم فوتبال داماش گیلان با عقد قراردادی شش‌ماهه به این تیم پیوست و داماش گیلان را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ یک همراهی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم فوتبال داماش گیلان پس از معرفی مازیار ربیعی‌فر به‌عنوان سرمربی جدید در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ یک موفق به جذب محمدرضا مهدوی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان اسبق داماشی‌ها فوتبال خود را از رده سنی پایه‌های تیم فوتبال سپیدرود رشت آغاز کرده و خیلی زود به تیم فوتبال داماش گیلان پیوسته و با این تیم به فوتبال ایران معرفی شد؛ حضور در فینال جام حذفی با تیم فوتبال پگاه (داماش) گیلان مهم‌ترین افتخار مهدوی به همراه تیم لاجوردی پوش شهر باران است.

وی سابقه بازی در تیم‌های استیل آذین و استقلال خوزستان را در کارنامه ورزشی خود دارد و آخرین حضورش در تیم فوتبال داماش گیلان به چهارفصل پیش در رقابت‌های لیگ یک بازمی‌گردد، مهدوی پس از سقوط داماش به رقابت‌های لیگ دسته دوم و عدم توافق با سرمربی وقت داماش، راهی تیم فوتبال سپیدرود رشت و به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

مهدوی در لیگ‌های هفدهم و هجدهم از سری رقابت‌های لیگ برتر در تیم فوتبال سپیدرود رشت توپ زده و پس از سقوط سپیدرود به لیگ یک بدون تیم بوده است؛ وی سی و هشتمین بهار زندگی خود را سپری کرده و به نظر می‌رسد با تیم فوتبال داماش گیلان از دنیای مستطیل سبز خداحافظی کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال داماش گیلان در پایان نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ یک با کسب ۲۵ امتیاز در مکان نهم جدول ایستاد، این تیم در هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ یک در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف رایکا بابل می‌رود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدرضا مهدوی داماش گیلان سپیدرود رشت لیگ یک فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: ۴۳۴ اثر به اولین جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان ارسال و از ۹ اثر برگزیده و یک رسانه برتر تجلیل شد.

میلاد ابراهیمی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه در اختتامیه اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، اظهار کرد: اولین جشنواره فصلی رسانه‌های استان گیلان با هدف نقش آفرینی جامعه خبری در توسعه استان و معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در توسعه محتوایی مطبوعات محلی و خبرگزاری‌ها، ارزیابی مهارت‌ها و شناسایی برترین‌های رسانه‌ای گیلان با همکاری اداره کل ارشاد و خانه مطبوعات برنامه‌ریزی و اجرا شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان افزود: این جشنواره در محورهای فرزند آوری، جوانی جمعیت و بحران سالمندی، مدیریت شهری و مشارکت شهروندان، «رشت» شهر خلاق خوراک، اقتصاد کشاورزی و صنایع تبدیلی، نشاط آفرینی اجتماعی و امیدافزایی، نقش منطقه آزاد انزلی در توسعه مبادلات تجاری و اقتصاد دریا محور، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آسیب‌شناسی چالش‌های صنعت و معدن و کودک و نوجوان در بخش‌های گزارش مکتوب و مقاله، یادداشت و عکس برگزار شد.

وی گفت: ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و داوران با در نظر گرفتن روزآمد بودن و جامع بودن اطلاعات ۹ اثر را به عنوان اثر برگزیده انتخاب کردند که امروز از این ۹ فعال رسانه‌ای و همچنین یک رسانه برتر تقدیر ‌شد.

ابراهیمی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا به سبب ارسال آثار در بخش‌های مختلف و مشارکت پرشور در نخستین جشنواره فصلی رسانه‌های استان به عنوان رسانه برتر معرفی و از سردبیر این خبرگزاری تقدیر ‌شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان گیلان گفت: حمایت از برگزاری چنین جشنواره‌های رسانه‌ای زمینه توسعه بیش از پیش استان را فراهم می‌کند.

گفتنی است، پونه نیکوی، سردبیر خبرگزاری ایسنا در اولین جشنواره «فصلی رسانه‌های گیلان» به عنوان رسانه برتر معرفی و تجلیل شد. سید جواد میرحسینی و امیر صالح غنجی در بخش عکس به ترتیب مقام اول و سوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کردند. مهری شیرمحمدی در بخش گزارش مکتوب با عنوان «بوستان کسمایی امروز و باغ چای دیروز» مقام دوم جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان را کسب کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • بازگشت پدر به خانه
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • آمار عجیب پرسپولیس بدون کاپیتان؛ سرنوشتی که بدون عالیشاه گره می خورد!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل