Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان کل کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ملت بزرگوار ایران در طول این چهل سال نشان داده‌اند که در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها، هیچگاه از پا ننشسته‌اند. تاریخ انتشار: 20:12 - 14 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۳۴۲۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد الزهرا (س) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ملت بزرگوار ایران در طول این چهل سال نشان داده‌اند که در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها، هیچگاه از پا ننشسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در طول این چهل سال شخصیت‌های بسیار با ارزشی را در عرصه‌های مختلف از دست داده‌ایم و هیچگاه صحنه خالی نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری بیان داشت: با شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی اگرچه دشمن سرمایه با ارزشی را از ما گرفت، ولی قطعا ملت نخواهد گذاشت که جایگاه او خالی شود و کسانیکه در این مسیر تربیت شده‌اند جایگاه او را پر خواهند کرد.

دادستان کل کشور در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا از این اقدام تروریستی شکایتی به مجامع بین المللی داشته‌اید، تصریح کرد: همین امروز نامه‌ای برای وزارت امور خارجه تهیه کرده‌ایم تا از طریق این وزارتخانه، این اقدام تروریستی در مجامع بین المللی پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: اقدامی که ترامپ مرتکب شد به موجب قوانین و مقررات بین المللی، جنایت است و حتما پیگیری می‌کنیم. هرچند امیدی به مجامع بین المللی نداریم، اما وظیفه داریم در سطح بین المللی پیگیری حقوقی این موضوع را انجام دهیم.

بیشتر بخوانید تشییع پیکر‌های شهیدان سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان در کربلای معلی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار شهید قاسم سلیمانی حجت الاسلام منتظری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۲۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار مجید کریمی گفت: در پی اعلام مراجع قضایی متهمه‌ای به اتهام کلاهبرداری از طریق جلب اعتماد تعداد زیادی از هموطنان با عنوان چندین شرکت هرمی، تحت پیگرد قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: این متهمه و شرکاء خود اقدام به ایجاد چندین شرکت هرمی کرده و با معرفی صراف‌های معتبر و بعضا آشنایان خود در چندین کشور منطقه با وعده سرمایه گذاری به شاکیان در این شرکت‌ها در قبال دریافت سود ماهیانه بالای ۱۰ درصد و اجرا نکردن تعهد، به وعده‌های خودشان عمل نکرده و از این طریق از تعداد زیادی از ایرانیان، کلاهبرداری می کنند.

­

رئیس پلیس بین الملل گفت: این فرد کلاهبردار و همدستانش ضمن پاسخگو نبودن به سرمایه گذاران قبلی، مجددا با هویت دیگری اقدام به راه اندازی شرکت هرمی دیگری کرده و به کلاهبرداری از تعداد بیشتری از قربانیان اقدام کردند.

سردار کریمی افزود: متهم پس از کلاهبرداری به یکی از کشور‌های منطقه متواری که با بررسی‌های به عمل آمده و استفاده از ظرفیت سازمان اینترپل، متهمه در یکی از کشور‌های منطقه ردیابی، شناسایی و حکم جلب بین المللی یا همان اعلان قرمز علیه وی صادر و موضوع تحت تعقیب بودن این فرد به اینترپل کشور محل اختفا نیز ارسال شد.

­

این مقام انتظامی گفت: با هدایت اطلاعاتی عملیاتی پلیس بین الملل فراجا، بر اساس اعلان قرمز صادره علیه متهمه و هم چنین رایزنی‌های پلیسی، وی در کشور محل اختفا دستگیر شد و امروز از طریق مرز هوایی فرودگاه امام خمینی به کشور بازگردانده و برای ادامه رسیدگی به پرونده، تحویل مراجع قضایی شد.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اتحادیه اروپا علیه فیس‌بوک و اینستاگرام اقدام می‌کند
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین شهر
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • وضع مقررات برای استفاده تسلیحاتی از هوش مصنوعی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری