Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@17:52:44 GMT

طرح توسعه امامزاده سیدابراهیم مراغه متوقف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۳۰۰۷

طرح توسعه امامزاده سیدابراهیم مراغه متوقف شد

رئیس اوقاف و امورخیریه مراغه گفت: تکمیل طرح توسعه حرم امامزاده سید ابراهیم این شهر نیازمند مشارکت مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «فریدون مطهری» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح توسعه امامزاده سیدابراهیم مراغه از سه سال پیش آغاز شده و به خاطر کمبود اعتبار عملیات اجرای آن متوقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اوقاف و امورخیریه مراغه با بیان این‌که تاکنون برای این طرح 15 میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آن نیز نیازمند 70 میلیارد ریال اعتبار است، خاطرنشان کرد: طرح توسعه این امامزاده، ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) است که با سه هزار و 200 مترمربع زیربنا آغاز شده است.

وی با بیان این‌که طرح به منظور ارائه خدمات بهینه رفاهی به زائران و گردشگران اجرا می شود، گفت: از عموم خیران استان خواستاریم، هیات امنای امامزاده را در تکمیل و بهره برداری از این طرح با کمک های نقدی و غیر نقدی کمک و یاری کنند.

گفتنی است، حرم امام زاده سيدابراهيم مراغه آرامگاه سومين نوه حضرت موسي ابن جعفر عليه السلام است؛ اين امامزاده هزار و دويست سال پيش براي تبليغ دين مبين اسلام به اين منطقه مسافرت كرده بوده كه بدست حاكمان ظالم عصر خود به شهادت رسید.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نماز جمعه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی امامزاده سیدابراهیم مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بی‌خانمان‌های امامزاده ابراهیم چادرنشین شدند

(تصاویر) بی‌خانمان‌های امامزاده ابراهیم چادرنشین شدند

دیگر خبرها

  • اعتبارات شهرستان‌ها کفاف تکمیل پروژه‌ها را نمی‌دهد
  • ◄ تاکید بر احداث، توسعه و تکمیل پایانه ها و پارکینگ های شبکه مترو تهران + عکس
  • رونمایی از کتاب تذکره الشعرای مراغه
  • (تصاویر) بی‌خانمان‌های امامزاده ابراهیم چادرنشین شدند
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • استقبال دانشگاه آزاد از ایده‌های نو در حوزه کشاورزی، دامی و شیلات
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری