Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: مراسم بزرگداشت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت به صورت همزمان بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر روز یکشنبه ۱۵ آذر در تمامی دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور برگزار و طومار تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، مقام معظم رهبری و محکومیت این جنایت ددمنشانه را امضا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این راستا مقرر گردید که دانشکده‌ها و آموزشکده‌های سراسر کشور به خصوص استان‌های خوزستان، خراسان رضوی، تهران، قم، کرمان تمهیدات لازم جهت حضور همکاران و دانشجویان را در مراسم وداع با پیکر مطهر شهیدان و سوگواری را فراهم آورند.

مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد: آموزشکده‌های استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی و کرمان پذیرای همکاران محترم به منظور حضور در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۳۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی

دریافت 22 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: یک روح در دو بدن؛ «ما ملت امام حسینیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی، این کلیپ برای اولین بار منتشر شده است.

کد خبر 6095475

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • دفاع مقدس ما امروز در جنگ نرم است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی