Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی با نثار جان خود جبهه انقلاب اسلامی را بیمه کرد، گفت: مرگ تدریجی استکبار با شهادت این سرباز ولایت سرعت بیشتری خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی روز شنبه (14 دی) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در ستاد فرماندهی کل سپاه با اشاره به فضائل اخلاقی و ویژگی‌های برجسته شخصیتی این سردار والامقام با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی نمونه بارز پاسدار تراز انقلاب اسلامی بود، گفت: شهادت این سردار بزرگوار نه تنها باعث توقف حرکت انقلاب نمی‌گردد بلکه باعث تحرک و حرکت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی شده و نقطه عطف و شروعی برای حرکت مضاعف جبهه اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با تاکید بر اینکه مرگ تدریجی استکبار با شهادت این سرباز ولایت سرعت بیشتری خواهد گرفت، گفت: آنچه باعث شد  قلوب میلیون‌ها انسان برای دیدار سردار سلیمانی اشتیاق نشان دهد و با شهادتش همه را متاثر کند، ویژگی‌های اخلاقی منحصر به فردی بود که این مبارز خستگی‌ناپذیر در خود ایجاد کرده بود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی با نثار جان خود جبهه انقلاب اسلامی را بیمه کرد، گفت: حاج قاسم در ولایت مداری دو چیز را همیشه رعایت می‌کرد. اول اینکه مواضع رهبری را به موقع بفهمد و دوم اینکه در عمل متعبد به رهبری باشد. سردار سلیمانی سربازی ولایت را بالاترین درجه و مقام برای خود می‌دانست.

 

حاجی صادقی اظهار داشت: دومین ویژگی اخلاقی این شهید بزرگوار جامعیت وی بود. هیچ وقت یک بعد از شخصیت وی او را از سایر ابعادش باز نمی داشت. ویژگی سوم نگاه وسیع و بلند به همه ظرفیت های جهان اسلام بود. سردار سلیمانی برای پاسداری حد و مرزی قائل نبود. این شهید سرافراز در برابر ظالمان اشداء بود و به معنای واقعی می دانست چگونه دشمنان را به ذلت بکشاند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه  توانمندی قدرت فرماندهی به ویژه در شرایط سخت را ویژگی دیگر سردار سلیمانی دانست و افزود: او نه تنها در بعد نظامی و عملیاتی متبحر بود بلکه در دیپلماسی و گفت وگو نیز سرآمد بود. صراحت، شجاعت و قاطعیت او در دفاع از حق از ویژگی‌های دیگر این سردار شهید بود. او  نه تنها بصیرت داشت بلکه قدرت ابراز حقیقت و بصیرت را داشت. او به معنای واقعی آمر به معروف بود.

 

حاجی صادقی اخلاص و تلاش برای خدا را دیگر ویژگی بارز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: این سردار دلاور جز انجام کار برای رضای الهی چیزی در سر نداشت؛ هشتمین  ویژگی او آزادی از بند دنیا و ساده زیستی بود. سردار سلیمانی هیچگاه اسیر دنیا نبود.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه  تکلیف گرایی برخاسته از تکلیف‌شناسی و روحیه عاشورایی را ویژگی‌های دیگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توصیف و تصریح کرد: شهادت‌طلبی او نیز از همین روحیه حسینی بودن و عاشورایی بودن نشات گرفته بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی نماز جمعه شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خطبه های نماز جمعه سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حاجی صادقی سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۳۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: دولت برای حل مشکل مسکن کارگران چه کرد؟

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی" است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228993 برچسب‌ها کارگران

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند