Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پی به شهادت رسیدن  سردار رشید سپاه اسلام و ایران سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده غیور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان شهدیش بویژه مجاهد خستگی ناپذیر شهید ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی قهرمان عراق، بدست رژیم خونخوار و جنایتکار آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد، سران، معتمدان و ریش سفیدان قبایل و طوایف استان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌های متعدد این جنایت تروریستی دولت آمریکای خونخوار، متجاوز و اشغالگر را محکوم و ابراز تنفر و انزجار خویش را اعلام داشته و بر استکبار ستیزی و حفظ و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه‌ها  آمده است: سران و بزروگان قبایل و طوایف تاکید دارند برای حفظ اسلام و ایران عزیزمان همگی ما قاسم سلیمانی هستیم، همگی ما سرباز ولایت و آماده و جان بر کف هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: آمریکای جهان‌خوار به اتفاق مزدوران منطقه نقاب از چهره منفور و شیطانی خود برداشت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: درهم آمیختن خون فرماندهان سرافراز ایرانی و عراقی در این مسیر نورانی، نمادی از پیوند جاودانه ۲ ملت ایران و عراق خواهد بود.

آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی بداند با این نقشه‌های پلید و ددمنشانه نمی‌تواند از عزم راسخ مردم ایران در راه مقابله با توطئه‌های سران کفر در کشور‌های اسلامی بکاهد.

در این بیانیه آمده است: دشمن ادراک مفهوم مقاومت را ندارد و غافل از اینکه خون پاک این شهیدان گلگون کفن، عزم امت اسلامی بالاخص حوزه مقاومت و ایستادگی را در مبارزه با استکبار جهانی مضاعف می‌کند.

این بیانیه می‌افزاید: با پرواز این ستاره دنباله‌دار انقلاب در آسمان ابدیت، راه او نیز تا ابد پیروان و عاشقانی دارد که گوش به فرمان، ولی امر خویش بوده و لحظه‌ای آرام نخواهند گرفت.

سران و بزرگان طوایف شیعه و سنی سیستان و بلوچستان تصریح کردند: حمله تروریستی دولت منفور آمریکا در فرودگاه بغداد و ترور ناجوانمردانه سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان وی، نمونه آشکار نقض حاکمیت کشور‌ها و نمونه بارز تروریسم دولتی است.

آنان در این بیانیه‌ها تاکید کردند: جنایت آمریکا هرگز بدون پاسخ نخواهد ماند، سربازان رشید و جان برکف اسلام در تمام سرزمین‌های اسلامی، انتقام سختی از جنایتکاران با سابقه و از خدا بی‌خبران آمریکایی خواهند گرفت.

طوایف ریگی، براهویی، نارویی، شه‌بخش، قنبرزهی، کرم‌زهی، شهلی‌بر، بامری، کهرازهی، شهنوازی، گمشادزهی، سالارزهی، شاهوزهی، بهزادی (درکی)، جدگال، موسی‌زهی، نهتانی، خارکوهی، کبدانی، هاشم‌زهی، کرد، میربلوچ‌زهی، سهراب‌زهی، سپاهی، حسین‌بر، بارک‌زهی، درازهی، انوشیروانی، کیانی، عبداللهی، جمشیدزهی، عمرزهی، دهانی، دهمیری و سایر طوایف اهل سنت سیستان و بلوچستان جنایت وحشیانه و تروریستی آمریکای جنایتکار را محکوم و تقاضای اشد مجازات برای مسببان و مرتکبان این جنایت بزرگ کردند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور هشدار شماره هشت هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان، افزود: براساس نقشه‌های پیش بینی و پیش یابی هواشناسی، از صبح پنج‌شنبه تا شب شنبه (۲۰ تا ۲۲ اردیبهشت) وزش باد شدید و گردوخاک در شمال استان، نوار شرقی و غرب رخ خواهد داد.

وی توصیه کرد که ساکنان مناطق تحت تأثیر این سامانه، به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه کرده و از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: در این مدت، از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

کد خبر 6099984

دیگر خبرها

  • جنایت اسرائیل در رفح با ۲۰ شهید و مجروح
  • سران کشورهای بزرگ به تل‌آویو رفتند تا علیه اسلام اعلام جنگ کنند
  • ارتقای راه های سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) آتش گرفتن یک تریلی در سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۲۰۰ هزار شرکت تعاونی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • وزش باد شدید در مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد