Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید، واکنش جالبی به احتمال پیوستن ادینسون کاوانی به این تیم نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ادینسون کاوانی این روزها شرایط خوبی در پاری سن ژرمن ندارد و به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است؛ موضوعی که باعث شده این بازیکن در آستانه جدایی از تیم فرانسوی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سمت دیگر گفته می شود که کاوانی شانس بالایی برای پیوستن به اتلتیکو مادرید خواهد داشت. دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو حالا نسبت به شایعات حضور کاوانی در اتلتیکو مادرید واکنش نشان داده است. دیگو سیمئونه در این باره گفت:

” من در مورد بازیکنانی که اینجا حضور ندارند حرفی نمی زنم. همه فکر و تمرکز من روی بازی با لوانته است. خود باشگاه بهتر می تواند در این باره صحبت کند چرا که از مدت ها پیش درباره بازار زمستانی صحبت شده است.”

سیمئونه در ادامه گفت:

” مانند همیشه این احتمال وجود دارد که در ماه ژانویه بازیکنانی جذب شوند و البته احتمال جدایی برخی بازیکنان نیز وجود دارد. درباره این مسائل با باشگاه صحبت کرده ام. با این وجود باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیگو سیمئونه ادینسون کاوانی دیگو سیمئونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۳۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند

بعد از انتشار خبر عفو و احتمال آزادی بابک زنجانی مرکز رسانه‌ای قوه قضائیه نوشت:

«اموال بابک زنجانی در خارج از کشور شناسایی و به تهران منتقل و به خزانه کشور بازگشت شده است، این موضوع مورد تایید رسمی بانک مرکزی قرار گرفته است، بنا بر کارشناسی‌های صورت گرفته، این اموال، کفاف بدهی‌ها و خسارت‌های او خواهد بود و اگر بازگشت اموال قبلی را هم افزون کنیم مبلغ برگشت داده شد بیش از کل رقم بدهی و خسارت است، مبلغ بدهی هم به صورد ارزی به قیمت روز برگشته است، بابک زنجانی عفو منجر به ازادی نشده است مجازات وی به دلیل همکاری در بازگرداندن اموال تخفیف داده شده است و وی باید بیست سال را تحمل کند.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • مورایس: خوشحال می شوم بگویند برو/ از تساوی ما استقلال سود برد
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • تونی خان در واکنش به مزخرف خواندن AEW توسط گلدبرگ: رو در رو چیز دیگری گفته بود!
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • واکنش قوه قضائیه به احتمال آزادی زنجانی: ۲۰ سال حبس باید تحمل کند
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • آندرتیکر به مقایسه شان مایکلز و ای جی استایلز پرداخت/ اخبار WWE