Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:47:07 GMT

به یاد «حاج قاسم» در دیار شهدای خان‌طومان + تصاویر و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۴۰۰۳

به یاد «حاج قاسم» در دیار شهدای خان‌طومان + تصاویر و فیلم

‍‍‍‍‍‍

«حاج قاسم »گرچه یک ایرانی غیور و باصلابت بود اما با مردم دیار غربت وستم در آن سوی مرزها مانند مردم سرای وطن نرد دوستی بافت و با جانفشانی و ایثار وافردر کوران آتش و خون، امنیت و آسایش را برایشان ارمغان آورد.

خبرگزاری فارس مازندران ـ عقیل امامی| خبر کوتاه بود.«حاج قاسم سلیمانی »سردار ملی و محبوب ایرانیان و حماسه ساز سال‌ها ی ایثار و مقاومت آسمانی شد اما اکنون بیش از ۲۴  ساعت از این اتفاق می‌گذرد اما مردم همچنان در بهت و حیرت به سر می‌برند؛ امشب مردم دیار علویان در مراسم باشکوهی در حسینیه عاشقان کربلا سنگری ساختند با حضورشان برای تکریم سردار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

 

چهره همواره متبسم و مومنانه سردار بی‌ادعا و امین و مالک اشتر ولایت امر مسلمین در کنار روحیه رزمندگی و سلحشوری تصویری دلنشین و ماندگار از او در اذهان به یادگار گذاشت چنانکه خبر عروج نابهنگامش هرگز در باورها نمی‌گنجد!

 

جنگاوری در کوه‌های سر به فلک کشیده کردستان و سرزمین گرم و تفتیده خوزستان و رنج رزم با سفیهان روزگار و جنود اهریمن در سوریه، عراق و لبنان هرگز نتوانست در اراده پولادین قهرمان ملی عرصه‌های ایثار و مقاومت خللی ایجاد کند.

 

«حاج قاسم »گرچه یک ایرانی غیور و باصلابت بود اما با مردم  دیار غربت و ستم در آن سوی مرزها مانند مردم سرای وطن  نرد دوستی بافت و با جانفشانی و ایثار وافردر کوران آتش و خون ، امنیت و آسایش را برایشان ارمغان آورد.

 

«قاسم »ملت به اذن مقتدای با اخلاص خویش و برای پاسخ به ندای هل من ناصر ستمدیدگان سوری و عراقی که از جفای داعش و داعشیان هر آئینه در هراس بودند، لباس رزم پوشید و همو بود که نابودی قوم تکفیری را رقم زدو مدال جهانی ایثار و فداکاری را به گردن آویخت.

 

گام‌های استوار و قامت رعنایش آنچنان رعب و هراس  درد دل‌های سیاه اشقیای  زمان می‌افکند  که ناگزیر پروژه‌ای غمناک و خباثت آمیز را علیه او طراحی و اجرا کردند تا زمینیان را از تداوم حیات طیبه اش محروم کنند.

 

«حاج قاسم» ایرانیان شیر مردی از تبار صالحان و ابرار بود که فراقش برای دوستان و یارانش سخت و طاقت فرسا و برای دشمنانش کابوسی همانند دوران حیاتش قلمداد می‌شود؛ چرا که از بیم انتقام سخت،مستاصل و پریشان خاطر گشته‌اند و این چنین است رسم رادمردانی که در وادی حریت و آزادگی عاشقانه زیسته و در ملکوت ماواء گزیده‌اند.

 

 

اما امشب مردم دیار علویان، دیار سردارانی چون طوسی، علمدار، خنکدار و مردان مرد لشکر 25 کربلا، یاران دیار مردان و یاران حاج قاسم در خان‌طومان در فراق سردار دل‌ها دلدادگی کردند و تاکید کردند راه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد... 

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: یادداشت سردار سلیمانی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۴۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده جزئیات تازه ای درباره عملیات وعده صادق بیان و تاکید کرد که این عملیات مطالبه یکپارچه مردم بود.

دریافت 2 MB به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت وگویی تاکید کرد که عملیات وعده صادق خواست مردم بود وحتی بچه‌ها در منزل می‌گفتند کی می‌خواهید کاری بکنید؟

دیگر خبرها

  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • فیلم/آخرین اظهارات سردار حاجی زاده درباره عملیات وعده صادق
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نامه دانشجویان دیار حافظ و سعدی به دانشجویان آمریکایی و اروپایی
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست