Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: شهر تهران با نصب هزاران اکران فرهنگی آماده استقبال از پیکر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش شد.

امتداد :مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: شهر تهران با نصب هزاران اکران فرهنگی آماده استقبال از پیکر شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، بعد از انتشار خبر شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، کمیته تبلیغات با حضور معاون امور اجتماعی شهرداری تهران، رئیس مرکز ارتباطات و این‌جانب تشکیل جلسه داد و طراحی آثار مربوط به شهادت حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

دکتر برزین ضرغامی‌ گفت: طرح‌های شهادت حاج قاسم سلیمانی با استفاده از سخنان و پیام‌های مقام معظم رهبری درباره شهادت این سردار آماده شدند. از ظهر دیروز و بعد از اتمام طراحی، اکران این طرح‌ها به صورت گسترده در سطح شهر تهران آغاز شد، امیدواریم شهرداری تهران بتواند وظیفه‌اش را در قبال این مردم بزرگ انجام دهد.

وی تصریح کرد: اکران به صورت گسترده و در سازه‌های فرهنگی و تجاری در کل تهران انجام گرفته است و ۱۰۰ درصد مجموع سازه‌های عرشه، بیلبورد و پرتابل فرهنگی به این موضوع اختصاص یافت.

ضرغامی ‌افزود: سازه‌های مناطق و تجاری در حوزه‌های خود و تلویزیون‌های شهری به پوشش حداکثری این موضوع پرداختند و حال و هوای شهر بر روی استقبال از پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی متمرکز شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: قریب به ۱۵۰۰ سازه با بیش از ۳۰ هزار مترمربع فضا در سطح شهر تهران میزبان این اکران است، در کنار این اتفاق همچنین پرچم‌های سیاه به اهتزاز در آمده و ریسه‌های مشکی در سطح شهر تهران نصب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهادت چهار تن از هم‌رزمان حاج قاسم سلیمانی نیز مورد توجه بوده است، ادامه داد: در طراحی‌ها علاوه بر شهادت حاج قاسم سلیمانی شهادت شهیدان ابو مهدی المهندس مجاهد بزرگ جهان اسلام، وحید زمانی‌نیا، شهروز مظفرنیا، ‌هادی طارمی‌ و حسین پورجعفری نیز مورد توجه قرار گرفته است.

ضرغامی‌ تصریح کرد: این اکران‌ها در خطوط ۱ تا ۴ مترو نیز با تقریبا بیش از ۲ هزار مترمربع و ۱۵۰ لایت باکس نیز صورت گرفته است. همچنین دیروز هم‌زمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی سازمان زیباسازی طی فراخوانی برای ارسال آثار هنری و گرافیکی از همه هنرمندان سراسر کشور به منظور ساماندهی فضای شهری متناسب با موضوع شهادت ایشان دعوت کرده است.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۴۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت

بر اساس اعلام سازمان زیباسازی شهر تهران؛ برای گرامیداشت ۱۲ اردیبهشت‌ماه سالروز به شهادت رسیدن استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم پویش فرهنگی "مدرسه قوی، ایران قوی" سوژه فضاسازی شهری شد.

این پویش توسط سازمان زیباسازی شهر تهران بر سازه‌های تبلیغات شهری پایتخت اکران شد.

در این پویش فرهنگی از کلماتی همچون: "همه مدیون شما هستیم"، "به احترام معلم برپا" به همراه تصاویر به یادماندنی معلمان با دانش‌آموزان اکران شده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • کلاهبرداری دریافت وام در کانال تلگرامی
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟