Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور شنبه‌شب در جلسه مجمع سلامت شهرستان تنگستان ضمن تسلیت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی یکی از برندهای ایرانی اسلامی و دنیای اسلام در حوزه نظامی بود که از خدمات ارزشمند و ماندگارش نه ایران بلکه خیلی از کشورهای اسلامی و مظلوم دنیا بهره‌مند بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر امروز می‌بینیم نشانه‌های حداقلی از داعش در کشورهای پیرامون جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه شاهد هستیم تلاش‌ها، زحمات، ایثارگری‌ها و فرماندهی‌های بی‌مثال سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

رفیعی پور اضافه کرد: امیدواریم که همه ادامه‌دهنده راه چنین شهدایی به‌ویژه این فرزند تحصیل‌کرده در فرهنگ حسینی باشیم که تمام هستی خود را فدای پایداری نظام اسلامی، امنیت کرد و از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

فرماندار تنگستان با اشاره به عدالت در بحث توزیع خدمات و امکانات بهداشتی یادآور شد: سلامت یکی از نعمت‌های خدادادی است که باید عدالت در بحث توزیع خدمات و امکانات بهداشتی و درمان برای همه افراد و مناطق باشد.

باید هزینه‌های درمان کاهش پیدا کند

رئیس جلسه مجمع سلامت تنگستان با اشاره به اینکه یکی از کارهای خوب در حوزه سلامت بحث عدالت در سلامت است افزود: در سالیان اخیر در بحث افزایش امکانات و سرانه‌های بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی شده اما با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم باید تلاش شود که هزینه‌های درمان کاهش پیدا کند.

پیشگیری مقدم بر درمان است

رفیعی پور با اشاره به بحث پیشگیری تصریح کرد: پیشگیری مقدم بر درمان است و بایستی اقدامات اساسی در جهت پیشگیری انجام تا هزینه‌های درمان کاهش پیدا کند.

وی اظهار داشت: آموزش یکی از مؤلفه‌های مهم و تأثیرگذار در بحث درمان است که این وظیفه بهداشت و درمان تنها نمی‌باشد و وظیفه همه دستگاه‌های مرتبط است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: امیدواریم در حوزه درمان که یکی از نیازهای اساسی مردم و جامعه است بتوانیم در بحث ترویج سبک زندگی سالم و مشارکت عمومی با استفاده از ظرفیت خیرین اقدامات خوبی انجام شود.

کد خبر 4816712

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی خیرین حوزه بهداشت و درمان فرمانداری تنگستان استانداری بوشهر قاسم سلیمانی 9 دی بوشهر سردار سلیمانی ایلام قزوین خطبه های نماز جمعه شیراز مشهد گرگان بیرجند شهرکرد شهادت انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، صبح سه شنبه در جمع اولیا ومربیان مدرسه شهید هندوزاده گفت: حضور شما در این جلسه نشان از آن است که به آینده فرزندانتان اهمیت می دهید.
فرمانده انتظامی استان، انتخاب صحیح دوست، رعایت اصول خود مراقبتی و اخلاقی در فاصله بین مدرسه و منزل، گزارش موارد مشکوک و خاص به مربیان و اولیا را از راه های مفید در زمینه پیشگیری از حوادث ناگوار و در برخی موارد غیر قابل جبران برای دانش آموزان دانست.

سردار فرشید اضافه کرد: کارشناسان معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه های استان این آمادگی را برای آموزش اقشار مختلف در حوزه های پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی دارند.

وی، با مقایسه وضعیت تحصیل در زمان گذشته با حال حاضر و امکانات فراوان برای دانش آموزان کنونی تصریح کرد: کسب آگاهی و خود مراقبتی در حوزه استفاده از برنامه های فضای مجازی از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس است که از گرفتار شدن و فریب خوردن افراد از سوی افراد سودجو، برداشت های اینترنتی غیرمجاز، هتک حرمت و خدشه به حیثیت افراد جلوگیری می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین بر رعایت اصول خودمراقبتی از سوی همه شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع انواع سرقت تاکید و افزود: از جمله موضوعات مورد تاکید پلیس در شرایط کنونی، نظارت جدی والدین بر معاشرت های فرزندان، نحوه رفتار و پوشش آنان و رعایت اصول ایمنی و امنیتی در حوزه پیشگیری از وقوع سرقت و دیگر جرائم است که جا دارد از همکاری خوب والدین و عموم شهروندان قدردانی کنیم.

کد خبر 6093280

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز