Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین گرامیداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر مسجد امام زین العابدن (ع) اهواز منطقه حصیرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، آیین گرامیداشت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی شامگاه (شنبه ۱۴ دی) در کانون فرهنگی هنری شهید هاشم رضوانفر مسجد امام زین العابدین (ع) اهواز منطقه حصیرآباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم که با تلاوت سلمان اصل غوابش قاری بین المللی قران کریم و نفر نخست مسابقات بین المللی طلاب جهان اسلام آغاز و پس از آن کلیپی از سخنان شهید سپهبد قاسم سلیمانی در سفر خود هنگام سیلاب خوزستان ارائه شد.

 

«آیت الله عبدالکریم فرحانی» در این مراسم با بیان اینکه به برکت وجود جوانان نسل انقلاب راه شهید سلیمانی ادامه خواهد یافت اظهار کرد: امروز قدرت های بزرگ جهان همانند روسیه و چین برای برپایی مانورهای مشترک با ایران درخواست های فراوانی دارند و این به دلیل این است که اطلاعات نظامی ایران اسلامی به سطح قابل توجهی رسیده است.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان خاطره ای از سردار شهید قاسم سلیمانی افزود: در ماه مبارک رمضان برای افطاری بیت مبارک مقام معظم رهبری مشرف شده بودیم، پس از پایان ضیافت افطار حاج قاسم به سراغ بنده آمد و خاطره ای برای من تعریف کرد، این شهید به من گفت شبی که عملیات داعش را به پایان رساندیم به سمت چپ و راست خود که نگاه می کردم مجاهدان سوری، عراقی، یمنی، افغانی و پاکستانی حضور داشتند که بغض سراسر وجودم را گرفت و حسابی اشک ریختم و بابت اینکه ایران اسلامی محور مقاومت شده است خداوند را شکر گفتم.

 

وی در پایان گفت: شهادت آرزوی سردار سلیمانی بود و همیشه از این مسئله می رنجید که نکند سفره مقاومت و مبارزه با استکبار تمام شود و شهید نشود که خداوند متعال این عزیز را به آرزوی خود رساند.

 

در پایان این مراسم سوگ نشستگان در غم سردار سلمیانی با مداحی سید احمد آلبوشوکه به عزاداری پرداختند.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت مسجد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی حصیرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت شهید مرتضی مطهری در سالن همایش شهرداری منطقه ۱۰ مشهد برگزار شد.

 

صدر حسینی مسئول دفتر نمایندگی ناحیه بسیج یاسر مشهد در این مراسم گفت: شهید مطهری الگوی علمی، عملی و فرهنگی برای جوانان و نسل امروز است و ۷۲ اثر از کتاب های ایشان حکایت از این موضوع دارد.   سرهنگ قاصدی جانشین ناحیه مقاومت بسیج یاسر، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه حجت الاسلام و المسلمین طغانی و فرماندهان حوزه های محلات، مدیران شعب نمایندگی، مسئولان نظارت و بازرسی و سایر  بسیجیان در این مراسم حضور داشتند.   در این مراسم از  مربیان نمونه عقیدتی سیاسی، فرهنگ یاران و فعالان فرهنگی و فضای مجازی تجلیل شد.  

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم