Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جریان دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس اتفاقات جالبی رقم خورد. ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شب اول دور سوم رقابت‌های جام حذفی انگلیس با 2 اتفاق جالب همراه بود.

در جریان بازی منچسترسیتی و پورث‌ویل که با برتری 4 - یک سیتی همراه شد، تام پاپ، بازیکن پورث‌ویل  در سطح چهارم فوتبال انگلیس به وعده‌اش  عمل کرد و مقابل جان استونز گل زد!  پاپ، مهاجم 34 ساله انگلیسی تیم پورث ویل 6 ماه پیش در صفحه توئیترش نوشته بود:همین الان خلاصه بازی انگلیس را دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازیکن لیگ 2  انگلیس هستم.می‌دانم  او برای انگلیس بازی می‌کند و  هفته ای 150 هزار پوند دستمزد می‌گیرد.او  یک میلیون بار از من بهتر است اما دوست دارم هر هفته مقابل جان استونز بازی کنم! در این صورت 40 گل در یک فصل می‌زنم.

حالا در رویارویی 2 تیم منچسترسیتی و پورث ویل، تام پاپ به وعده خود عمل و گلزنی کرد. لیگ 2 انگلیس، سطح چهارم فوتبال این کشور است و پورت ویل در رده دهم جدول این لیگ حضور دارد. این توئیت 6 ماه پیش تام پاپ به شدت مورد توجه رسانه‌های انگلیسی قرار گرفته است. در این بازی اتفاق دیگری هم رخ داد.در دقیقه 78  تامی دویل، نوه مایک دویل و گلن پاردو، برای آبی‌های شهر منچستر به بازی آمد. درحالی که او اولین بازی خود با پیراهن این تیم درجام حذفی را تجربه می‌کرد، هر2  پدربزرگش در سال 1969، موفق شده بودند همراه منچسترسیتی قهرمان این جام شوند.

جام حذفی انگلیس|منچسترسیتی و لسترسیتی صعود کردند/ سرنوشت منچستریونایتد به بازی تکراری موکول شد

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچسترسیتی منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۵۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد

پرسپولیس در فصل گذشته 10 بازی بعد از عید خود را برد و با این 10 پیروزی متوالی، در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی و سوپرجام ایران موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس برای تکرار عملکرد فصل گذشته خود نیازمند 3 برد بیشتر است. فصل قبل پرسپولیس 7 بازی در لیگ برتر و 3 بازی در جام حذفی پیش روی خود داشت اما حالا پرسپولیس بعد از 3 برد در 3 بازی اول لیگ برتر در سال 1403، 6 بازی دیگر در لیگ برتر و 4 بازی دیگر برای کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جام حذفی دارد.

به عبارتی پرسپولیس با 10 برد دیگر از امروز به بعد می تواند فاتح سه جام فوتبال ایران شود البته این هدف پرسپولیس با یک تبصره به سرانجام می رسد: استقلال در یکی از شش بازی پیش روی خود امتیاز از دست بدهد و نتواند در تمام مسابقاتش برنده شود.

پرسپولیس فصل قبل با 10 برد متوالی که 2 تایش برابر گل گهر و 2 تایش برابر تیم استقلال بود، عنوان قهرمانی در سه جام مسابقات فوتبال کشورمان را به دست آورد. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • خلاصه بازی برایتون 0-4 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • با گل هری مگوایر مقابل شفیلدیونایتد؛ رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون