Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه سپاهان گفت: قلعه‌نویی تیمش را به خوبی می‌شناسد و برای خرید بازیکن در نیم‌فصل، به دنبال سر و صدا نیست. تاریخ انتشار: 06:40 - 15 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۸۲۵

فرشید طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با وضعیت تیم فوتبال سپاهان تحت هدایت امیرقلعه‌نویی در پایان نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم تیم‌هایی موفق خواهند بود که مربیان با تجربه‌ای دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد سپاهان، امیرقلعه‌نویی این تجربه را دارد و او همیشه ثابت کرده که در نیم‌فصل دوم بهتر نتیجه می‌گیرد.

وی در ادامه در خصوص عملکرد قلعه‌نویی تصریح کرد: پیش از این قلعه‌نویی با ذوب‌آهنی که در رتبه دوازدهم قرار داشت، توانست قهرمان نیم‌فصل دوم شود. او بازیکنان را به خوبی می‌شناسد و برای خریدن اصلا به دنبال بمب و سر و صدا نیست. قلعه‌نویی بازیکنانی را می‌خرد که دقیقا به تیمش کمک می‌کنند. الان سپاهان عزت‌الله پوزقاز را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و سعید آقایی هم آسیب‌دیدگی دارد و به همین دلیل سپاهان مهدی ترکمان که که عملکرد خوبی داشت و شهرخودرو هم به دنبال او بود را جذب کرد.

پیشکسوت باشگاه سپاهان پیرامون اینکه تا اینجا سپاهان با خرید محمد طیبی از نفت مسجدسلیمان و مهدی ترکمان از پارس جنوبی جم، یکی از فعالیت‌ترین تیم‌های لیگ برتر در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی بوده است، افزود: قلعه‌نویی خوب می‌داند چه بازیکنی را بخرد و به دور از بازارگرمی‌ها، خیلی حرفه‌ای بازیکنان مورد نظرش را جذب می‌کند.

طالبی در مورد وضعیت پیش روی سپاهان در گروه موسوم به مرگ در لیگ قهرمانان آسیا گفت: نه تنها سپاهان، بلکه هیچ تیم ایرانی آمادگی کامل برای رویارویی با تیم‌های آسیایی را ندارد، چون آنها از نظر مالی، امکانات، سخت‌افزار و مدیریت از ما خیلی جلوتر هستند. من چندین فصل در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرد و از شرق و غرب آسیا با تیم‌های مختلف بازی کردم.

وی درباره وضعیت تیم‌های ایرانی در آسیا اظهار داشت: به جرات به شما می‌گویم ما از کل آسیا عقب هستیم. ما فقط می‌توانیم از نیروی انسانی و کیفیت بازیکنانمان بهره ببریم. امیدوارم با برنامه‌ریزی درست دوباره تیم‌های ایرانی را در فینال لیگ قهرمانان آسیا ببینیم. فوتبال حرفه‌ای پول و مدیریت می‌خواهد که متاسفانه ما هیچکدام را نداریم.

پیشکسوت باشگاه سپاهان در پایان در ارتباط با شرایط فوتبال ایران خاطرنشان کرد: فوتبال تعارف ندارد، اگر می‌خواهی بازیکنان و کادر فنی خوبی را در یک تیم جمع کنید باید پول داشته باشید مانند آنچه که در تیم‌های عربی می‌بینیم. باید پول و مدیریت در کنار هم باشند و یکی از این دو عامل به تنهایی در فوتبال جواب نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: مصطفوی: قلعه‌نویی بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان فرشید طالبی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا با حضور 32 تیم از روز چهارشنبه 12 اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه - 16 اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده - امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست 2 بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی - وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه - 15 اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات 21 بر 10 و 21 بر 7 حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 19 سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

دیگر خبرها

  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی