Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر انور اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه رسیدگی به اسناد بستری الکترونیک از اول شهریور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت آزمایشی و از اول آبان به صورت رسمی در برخی از بیمارستان‌های استان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه این سامانه از اول آذر به تمام ۱۵ بیمارستان دانشگاهی سطح استان تعمیم داده شده و فعال است، افزود: در مجموع تاکنون تعداد ۱۰ هزار و ۶۷۷ سند در این مراکز به صورت الکترونیکی بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت کردستان یادآور شد: ایجاد سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در زمان، نیروی انسانی، کاغذ و تجهیزات را به دنبال دارد ضمن اینکه استان کردستان ماه آذر، استان اول کشور در اجرای این طرح بود.
وی به اجرای طرح پوشش اجباری بیمه سلامت در استان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح نیز از سوم آبان در استان آغاز شده و در حال حاضر ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر فاقد بیمه در استان کردستان برای ثبت نام در طرح پوشش اجباری بیمه مراجعه کرده‌اند.

اسماعیلی تاکید کرد: این افراد هم‌اکنون به صورت اورژانسی و به مدت ۶ ماه زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند و پس از انجام ارزیابی وسع در دهک‌هایی که به آن تعلق دارند، زیر پوشش خدمات بیمه قرار خواهند گرفت.

در استان کردستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشترین تعداد شامل بیش از ۶۰۰ هزار نفر در روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها بهداشت کردستان بیمه سلامت سنندج بیمارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهداشت کردستان بیمه سلامت سنندج بیمارستان بهداشت کردستان بیمه سلامت سنندج بیمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر محمدرضا رضایی گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر، بیمه شدگان شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان به صورت سیستمی و متمرکز بدون پرداخت حق بیمه به صورت رایگان به مدت یکسال و تا پایان فروردین ۱۴۰۴ تمدید شد.

وی افزود: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان برای تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را ظبق ضوابط و دستورالعمل این سازمان دریافت کنند.

رضایی ادامه داد: افرادی که جزء دهک‌های ۶ تا ۱۰ می‌باشند می‌توانند جهت برخورداری از بیمه و یا تمدید اعتبار بیمه خود با پرداخت حق بیمه مصوب مطابق تخفیفات اعلام شده بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در سامانه شهروندی سازمان بیمه سلامت ایران به نشانی https://csp.ihio.gov.ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله