Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی- زمان و مکان برگزاری مراسم محوری بزرگداشت شهيد سردار سپهبد حاج قاسم سليماني و شهداي مقاومت در شهرستان‌های استان اعلام شد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مراسم محوری بزرگداشت شهيد سردار سپهبد حاج قاسم سليماني و شهداي مقاومت در مراکز شهرستان‌ها را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم در شهرستان بیرجند ساعت 18 امروز در حسینیه جماران، در شهرستان طبس، 17 دی‌ماه ساعت 17:30 ، در شهرستان نهبندان ساعت 9:30 امروز در مزار شهدای گمنام و در قاین امروز ساعت 17:30 در مسجد غدیر برگزار خواهد شد.

همچنین بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در در شهرستان درمیان ساعت 9 امروز در مسجد محمد رسول‌الله(ص)، در شهرستان زیرکوه امروز در مصلای نماز جمعه ساعت 9، در شهرستان بشرویه یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ساعت 18 در هیئت صاحب الزمانی (عج)، مسجد جامع میدان و هیئت فاطمیه، در شهرستان سربیشه ساعت 8 امروز در مهدیه، در سرایان ساعت 17:30 در مصلای نماز جمعه و در شهرستان خوسف ساعت 18:30 دوشنبه 16 دی‌ماه در هیئت حسینی این شهرستان برگزار خواهد شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرلشکر قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه به همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان در حمله تروریستی نیروهای امریکایی در بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا خراسان جنوبی سیاست و اقتصاد سردار سلیمانی بیرجند قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی

نخعی سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از پنجشنبه تا صبح امروز در مناطق حصاردار، بیشه و فریز شهرستان خوسف ۵۵ میلیمتر، در علی آباد زارعین ۴۲ میلیمتر، در سربیشه ۳۹ میلیمتر، قاین و خوسف ۲۵ میلیمتر، زهان ۲۴ میلیمتر، بیرجند ۲۳ میلیمتر، دهسلم ۷ میلیمتر، بشرویه ۵ میلیمتر، حاجی آباد زیرکوه ۱۸ میلیمتر، سرایان ۱۷ میلیمتر، نهبندان ۱۶ میلیمتر، فردوس ۱۵ میلیمتر، طبس ۱۱ میلیمتر، اسدیه ۲۲ میلیمتر و درح سربیشه ۲۰ میلیمتر باران باریده است.

او افزود: برای امروز نیز ناپایداری‌های جوی و بارندگی‌ها در استان به ویژه در نواحی شمالی ادامه دارد و وقوع رعد و برق و رگبار نیز پیش‌بینی می‌شود که در شهرستان زیرکوه علاوه بر جاری شدن رواناب احتمال سیلابی شدن مسیر‌ها نیز وجود دارد.

نخعی بیان کرد: فردا شرایط جوی در استان به نسبت پایدار است، دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ابر در استان محتمل است و همچنین به لحاظ دمایی تا دوشنبه و سه‌شنبه افزایش ۵ تا ۱۰ درجه ای دما را در استان داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • تشییع شهید تازه تفحص‌شده در خراسان جنوبی
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • فیلمی از مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده در روستای ده محمد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان آغاز شد
  • پیکر شهید مفقودالاثر پس از ۴۰ سال به خانه بازگشت + فیلم
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم