Web Analytics Made Easy - Statcounter

سر هنگ علی نژاد شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در شهرستان بندرخمیر افزود: اخلاص شهید سلیمانی او را از دیگر فرماندهان نیز متمایز کرده بود، او خط شکن و پیش قدم بود.
وی بیان داشت: کسی را به شهامت و شجاعت شهید حاج قاسم سلیمانی نمی توان پیدا کرد؛ بارها وی را تهدید به شهادت کردند ولی دست از تلاش برنداشت و هیچگاه عقب نشینی نکرد و همه نقشه های دشمنان را ظرف مدت کوتاهی نابود می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده بسیج نیروی دریایی سپاه اظهارداشت: شهید سردار سلیمانی مغز متفکر استراتژیکی نظامی و نماد غیرت و عزت بود و عزت ایشان در دنیا بی نظیر است.
سرهنگ علی نژاد با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به عده ای خاص تعلق نداشت، ابراز داشت: شهید سلیمانی سردار دلها و محبوب همه مسلمانان جهان بود، همه با شنیدن خبر شهادتش برای او گریستند.

مزد حاج قاسم سلیمانی شهادت بود


فرمانده بسیج ستاد نیروی دریایی سپاه اظهارداشت: غیر از شهادت چیز دیگری مزد شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نبود.
سرهنگ علی نژاد یادآورشد: سردار سلیمانی بارها در مقابل رهبرمعظم انقلاب، طلب دعای شهادت داشتند و رهبری نیز فرموده بودند اگر خدا بخواهد آخر و عاقبت تان بزودی ختم به شهادت است.
وی بیان داشت: همچنین آرزوی حاج قاسم سلیمانی شهادت در جوار مولا و مقتدایش ابا عبدالله الحسین (ع) بود، در همان سرزمینی که امام حسین(ع) را تنها گذاشتند که اینگونه هم شد.
فرمانده بسیج نیروی دریایی سپاه اظهارداشت: شهید سلیمانی به خاطر جاماندن از همرزمانش بسیار بی قراری می کرد، اسم شهیدان که به میان می آمد خودش را بازمانده از شهدا می دید.
سرهنگ علی نژاد با بیان خاطراتی از حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس گفت: ایشان در سال ٦١ در میدان شهر دهلران جمله ای را تحت عنوان «شهدایی که شما تقدیم کردید راه شهدای کربلا و امام حسین(ع) را ادامه دادند و خون پاک شهیدان به بار خواهدنشست و راه کربلا باز خواهدشد»، بیان کردند.

خون شهید سلیمانی بی پاسخ نمی ماند


فرمانده بسیج نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: خون پاک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بی پاسخ نمی ماند و این خون باعث وحدت و استحکام بیشتر ملت مسلمان مظلوم جهان شده و به بار خواهد نشست.
سرهنگ علی نژاد گفت: با از بین بردن نسل آمریکا و دست نشانده هایش از روی زمین، انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی را خواهیم گرفت.
وی هشدارداد: آمریکا با دست خودش به عمر خود پایان داد و به همین زودی تقاص کارش را خواهد دید.

مراسم سوگواری فرمانده سپاه قدس و اسطوره معاصر ایران شهید والا مقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مردم شیعه و اهل سنت در مسجد جامع فاطمه الزهرا (س) بندرخمیر برگزار شد و مردم این منطقه در سوگ سردار دلها گریستند.

برچسب‌ها قاسم سلیمانی دشتکی نیروی دریایی سپاه پاسداران شهدا هرمزگان قاسم سلیمانی بندر خمیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاسم سلیمانی دشتکی نیروی دریایی سپاه پاسداران شهدا هرمزگان قاسم سلیمانی بندر خمیر قاسم سلیمانی دشتکی نیروی دریایی سپاه پاسداران شهدا هرمزگان قاسم سلیمانی بندر خمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

فرمانده سپاه تهران بزرگ با حضور در ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی دیدار و گفت‌وگو کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، صبح امروز 9 اردیبهشت ماه، نشست هم اندیشی امیر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ برگزار شد.

در این نشست که در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، سردار حسن زاده ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، گزارش اجمالی پیرامون گنگره ملی 24000 شهید پایتخت ارائه و در این خصوص بین فرماندهان سپاه تهران بزرگ و ارتش تبادل نظر بعمل آمد.

در ادامه، امیر موسوی زحمات و تلاش‌های سپاه تهران بزرگ را در راستای بزرگداشت مقام شامخ شهدای شهر تهران ارج نهاد.

در پایان، سردار حسن زاده تابلوی منقّش به تمثال فرماندهان شاخص و شهید ارتش جمهوری اسلامی را به امیر سید عبدالرحیم موسوی اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد