Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «فورد علیه فراری» به کارگردانی «جیمز منگولد» فیلمساز مطرح هالیوودی اکران بین المللی خود در سینمای هالیوود را از سه هفته پیش آغاز کرده و تاکنون با فروشی معادل ۲۰۰ میلیون دلار در رتبه سی و شش جدول فروش ایستاده است.

اخبار فرهنگ و هنر - «کریستین بیل» بازیگر نقش بتمن در فیلم شوالیه تاریکی و «مت دیمون» بازیگر فیلم «ویل هانتینگ نابغه» برای ایفای نقش‌های اصلی این فیلم سینمایی انتخاب شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در خلاصه داستان فیلم سینمایی فورد علیه فراری آمده است: این فیلم داستان رقابت طراحان ماشین در سال ۱۹۶۶ و مسابقه جهانی اتومبیل‌رانی ۲۴ ساعته لمانز که در شهر لومان فرانسه برگزار می شود را روایت می کنند که باید ماشین فورد را شکست دهند.

کریستین بیل در نقش کن مایلز، مت دیمون در نقش کرول شلبی، کترینا بلف در نقش مالی مایلز، نوآ جوپ در نقش پیتر مایلز، جان برنثال در نقش لی لاکوکا، جی‌جی فیلد در نقش روی لون، جاش لوکاس در نقش لئو بیبی، تریسی لتس در نقش هنری فورد دوم، بنجامین ریگبی در نقش بروس مک لارن به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی «فورد علیه فراری» همان طور که از نامش پیداست به رقابت دو کمپانی خودروسازی معروف جهان می‌پردازد. این فیلم بر اساس داستانی واقعی روایتگر مسابقات اتومبیلرانی سال ۱۹۶۶ و رقابت فورد و فراری است.

جیمز منگولد از جمله کارگردانان مطرح و پرکار هالیوود محسوب می‌شود. وی پیش از این کارگردانی آثاری همچون لوگان، ولوورین، راه رفتن روی لبه، هویت و ۳:۱۰ تا یوما در کارنامه خود می‌بیند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای هالیوود بتمن کریستین بیل هالیوود بتمن کریستین بیل فورد علیه فراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا کلاه ایمنی ویژه مسابقات گرندپری میامی را به نمایش گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری از کلاه ایمنی دو راننده‌اش یعنی شارل لکلرک و کارلوس ساینس برای گرندپری میامی رونمایی کرد.

پیش از این مشخص شده بود که اسکودریا رنگ‌های سنتی را در استیج آمریکا تغییر می‌دهد و رنگ‌آمیزی خاصی را به نمایش خواهد گذاشت. بر این اساس رنگ‌های آبی روشن به کلاه ایمنی و لباس‌های رانندگان اضافه شده است.

استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری

تیم فراری هم اکنون با 151 امتیاز در رده‌بندی تیمی فرمول یک دوم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • خودروهای عضلانی جذابی که ناشناخته ماندند، از فورد فالکون کبرا تا کرایسلر والیانت (+عکس)
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • خودروی کلکسیونی و سوپراسپرت فورد جی‌تی 101 (عکس)
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • (ویدئو) گورخرهای فراری در جاده سرگردان شدند
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری