Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، مسابقات گروه سوم از مرحله مقدماتی فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا از ۲۷ تا ۳۱ شهریور امسال به میزبانی شهر همدان برگزار شد و شاگردان حسین عبدی با سه پیروزی پیاپی برابر تیم‌های مالدیو، فلسطین و افغانستان و کسب ۹ امتیاز راهی مرحله نهایی این رقابت ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا از ۲۶ شهریور تا ۱۳ مهرماه سال آینده به میزبانی کشور بحرین برگزار خواهد شد تا در نهایت تکلیف تیم های صعود کننده از قاره آسیا به نوزدهمین دوره جام جهانی فوتبال زیر ۱۷ سال به میزبانی کشور پرو در سال ۲۰۲۱ مشخص شود.

با توجه به عملکرد درخشان شاگردان حسین عبدی در مرحله مقدماتی و پس از برگزاری دو نشست در کمیته فنی و توسعه و بررسی و تایید برنامه های آتی عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان از سوی اعضا، مراحل جدید اردوی این تیم با دعوت از ۳۳ بازیکن از سوی حسین عبدی به آغاز می‌شود.

امیر ابراهیم زاده، حسین فتحی، محمد صادق صالحی، مسیح مرادی، سبحان نادری، علی فرهادی، مهران نفری، محمدرضا صلاحی، آریا حسینی فر، محمدجواد عبداله زاده، سینا قاسمی، یاسین جعفری، محمدمهدی محمدی، امیرحسین ثقفی، فردین بحری، ارشیا کریمی، سبحان کمالوند، امیرحسن علیجانی، امیرحسین ریوندی، سجاد خادمی، آرین عسگری، محمدرضا کوشکی، یادگار رستمی، نیما نعمایی، آریا اصغری، ایمان دانش، علی اکبر رنجبر، سجاد گل‌محمدی، آرین مهدی زاده، مهدی اسدی، علی رستگار، محمد حسام عاشوری و سام قلی زاده ۳۳ بازیکن فراخوانده شده به این اردو هستند.

گفتنی است این مرحله از اردو از امروز تا ۱۹ دی ماه در مجموعه پردیس غدیر تهران برگزار می شود.

کد خبر 4816775

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان کردستان تیم فوتبال نوجوانان اردوی تیم ملی فوتبال قاسم سلیمانی 9 دی سردار سلیمانی بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه قزوین گرگان مشهد شهادت شیراز انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • ۳۳ نفر به اردوی تیم ملی هاکی روی یخ دختران دعوت شدند
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۵ بوکسور کرمانشاهی به اردوی تیم ملی نونهالان
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال