Web Analytics Made Easy - Statcounter

عظیمی با بیان اینکه شهادت نشانه اقتدار ملی است گفت: آمریکا با هدف مشخصی این اقدام را انجام داد و آن این بود که بتواند از طریق ترور سردار حاج قاسم سلیمانی به دنبال گسترش تروریسم در منطقه باشد.

محمد حسین عظیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد انعکاس جهانی ترور سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: آمریکا با هدف مشخصی این اقدام را انجام داد و آن این بود که بتواند از طریق ترور سردار حاج قاسم سلیمانی به دنبال گسترش تروریسم در منطقه باشد و تروریست هایی مانند داعش و القاعده و گروه های دیگری که شهید سلیمانی برای مبارزه با آنها وقت گذاشته بودند و در حال ریشه کن کردن آنها بود را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر کل جبهه ایران اسلامی اظهار کرد: این سیاست گزاری همچنان باقی است و حاج قاسم ها همچنان زنده هستند و این خیال باطل آمریکا قطعا به نتیجه نمی رسد.

 

عظیمی افزود: آنچه که آمریکا به دنبال آن بود، این است که آمریکا به دنبال یک تلافی از افتضاح نشانه گیری پهباد آمریکایی توسط ایران بود که به راحتی در اختیار ایران قرار گرفت. این امر اقتدار آمریکا را به نوعی زیر سوال می برد اما شهادت به نظر موجب نمایش اقتدار ملی است، گرچه فقدان سردار سلیمانی برای ما بسیار سخت و باورنکردنی است اما به حول و قوه الهی حاج قاسم های دیگری هستند و نمی گذارند جای این شهید بزرگوار خالی بماند.

 

عظیمی در مورد تاثیر شهادت سردار سلیمانی بر خط مقاومت یادآور شد: شهادت سردار سلیمانی می تواند ایجاد شوکی کند که هم فرصت است و هم تهدید. معتقدم شهادت سردار سلیمانی فرصت بیشتری را برای ما ایجاد کرده است و انگیزه بیشتری از گذشته فراهم کرده است و تمام افرادی که حتی نظامی نیستند، موجبات انگیزه مبارزه را  در آنها نیز فراهم کرده است.

 

وی گفت: حتی کسانی که سلایق فکری متفاوت و عقاید متفاوتی دارند، عکس حاج قاسم را به عنوان استوری در شبکه های مجازی خود قرار داده اند و یا در پروفایل های خود قرار داده اند و مطالبی در مدح حاج قاسم و در تأثر از شهادت این سردار بزرگ قرار دادند؛ حتی کسانی که منتقد نیز هستند، سردار سلیمانی را به عنوان کسی که دست راست رهبری بود و از منافع ملی ما دفاع می کرد، می شناسند. با این اتفاق مشخص شد سردار سلیمانی در دل تمام ملت ایران بوده است. به نظرم با شهادت سردار سلیمانی یک اتحاد ملی شکل گرفت و قطعا در سیاست داخلی و خارجی موثر است.

 

وی با اشاره به تاثیر شهادت سردار سلیمانی در کشورهای مسلمان جمهوری اسلامی ایران، سوریه و یمن افزود: مسلما شهادت این سردار بزرگ اسلام موجبات اتحاد و انسجام بهتری را در میان نیروهای مقاومت ایجاد می کند و انگیزه ای قوی و حس جوشش خون را در کشور زنده کرده و موجب می شود تا مقاومت نشکند زیرا نیت ما الهی است و مقاومت نمی شکند./

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی قرآن کریم کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی انتقام شهادت سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی ترور احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حسین حمیدی نویسنده گفت: کتاب ۱۰ جلدی یک سردار ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده که مزین به ۲۰۰ عکس از سردار سلیمانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


حمیدی افزود: این کتاب‌ها به صورت روان ویژه نوجوانان و جوانان نگارش شده و هر جلد به موضوعی از شخصیت شهید سلیمانی می‌پردازد.
کتاب ۱۰ جلدی یک سردار را انتشارات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به تازگی روانه بازار کتاب نشرکرده است.

دیگر خبرها

  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • واعظی: روسیه بیشترین منفعت را از جنگ غزه و اسرائیل برد
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: این اعتراضات دانشجویی نیست، تروریسم است