Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@04:22:18 GMT

شعار مرگ بر آمریکا در مجلس

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۷۷۴۵۵

شعار مرگ بر آمریکا در مجلس

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خانه ملت، در آغاز جلسه علنی امروز- یکشنبه- مجلس شورای اسلامی  و پس از نطق علی لاریجانی؛ نمایندگان شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و "حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست" سردادند.

نمایندگان با قیام در مجلس و سپس حرکت به سوی جایگاه هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، با مشت های گره شده، مرگ بر امریکا را فریاد زدند و جنایت تروریستی شهادت سپهبد سلیمانی را محکوم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی لاریجانی خطاب به رییس جمهوری آمریکا گفت: آقای ترامپ این صدای ملت ایران را بشنوید.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد روز جمعه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و با شلیک موشک های نقطه زن پهپاد وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

در پی این اقدام تروریستی، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز در کشور عزای عمومی اعلام کردند.

همچنین سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در جمهوری اسلامی دو بار به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به این اقدام جنایتکارانه آمریکا به وی اعلام شد.

لاوروف و وان یی  وزیران امور خارجه روسیه و چین در  گفت وگوی تلفنی با محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در عزم متقابل برای همکاری نزدیک در مسائل دستور کار شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرده و خاطرنشان کردند که اقدام غیرقانونی آمریکا اوضاع منطقه را بشدت متشنج کرده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی آمریکا دونالد ترامپ شهادت سپهبد سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۷۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در دیدار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: همانطور که موضوع تولید را در اولویت داریم حقوق کارگر نیز برای ما با اهمیت و ارزشمند است.

وی افزود: کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند و نیمی از جمعیت استان گلستان شامل جامعه کارگری هستند و هر اقدام در این بخش به معنی تلاش برای بهبود شرایط نیمی از جمعیت استان است.

استاندار گلستان ضمن تقدیر و تشکر از کارگران بابت بصیرت و اقدام هوشمندانه آنها در مقاطع حساس، گفت: کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند و توجه به این قشر توجه به تحقق شعار سال است.

وی افزود: کسی که ایمان و امید مردم را هدف قرار می‌دهد به مردم خیانت کرده است.

زنگانه اظهار کرد: استان گلستان در ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و امروز گلستان جزو استان‌های امن در امنیت سرمایه‌گذاری قرار دارد.

وی افزود: رفتار رسانه، اقدام دستگاه نظارتی، حتی حرف یک فرد مسؤول می‌تواند در امنیت سرمایه‌گذاری مؤثر باشد. اختلاف به هر شکل و بین هر فرد یا قشر یا نهاد کار اشتباه و محکومی است.

کد خبر 6094695

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی: اقدام‌های فرهنگی باید امیدآفرین باشد
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...